Evropský parlament schválil rezoluci o vytvoření armády EU

Nevím, kam mne zařadí hodnotitelé,ale asi to nebude moc příjemné.Já jsem velmi pro a zařadil bych tam ještě společné velení policejních složek a záchranných složek. A daňový systém a sociální by měl být také společný. A je to !

     Pořád si myslím, že určitá federalizace v EU je nutná. Mohlo by to začít i zrušením funkcí prezidentů. A ten společný( nevolený občany) by neměl mít samozřejmě prezidentské pravomoci jako v USA nebo  v Rusku. Buď se jako evropská společnost chceme dostat dál a nebo zase klesnout o 50 let zpátky. Vystoupit z EU a NATO je hloupost.A Euro již tady mělo být 10 let !

Jsem vzděláním ekonom a nechápu, proč chceme být pořád nějak vyjímeční. Někteří se bijí v prsa,že chtějí stát typu Švýcarska,ale Švýcarsko může být jen jedno a není jisté,zda i nyní má úloha takového hegemonu svůj význam. Pan Cibulka( z Brna) může říkat co chce,ale dnes je již jiná doba. Já ze Švýcarska znám jen jejich strach a ten se mi nelíbí. Nějaké vojenské odbornosti nedokáži ocenit,ale myslím si,že i to je dnes zbytečná věc. Střílet jakési Islamisty na ulici tam nikdo nebude ani náhodou.

Jestliže dokážeme vyrobit nejlepší útočnou pušku pro tyto síly, tak jsme super. A když do ní ještě dokážeme vyrobit vhodné náboje,tak jsme jedničky, A vše ostatní ve výrobě zase naopak zrušit. Proč musíme mít v každém státě jiné vybavení ? Proč musíme mít různá letadla,děla či rakety ? A  takové Pandury  rakousko-americké výroby ? 

Pořád věřím ,že se již trošku v politice omezí lhaní, protože jak známo, lež má krátké nohy. Vždyť  při jednotném velení průzkumných vojenských jednotek musíme brzy zjistit,jak se mají věci i v tom zatraceném Rusku. My máme zájem expandovat vojensky do Ruska ? Proč ?

Musel jsem se smát, když jsem před několika dny viděl záběry snad z Lotyšska, kde na vojenském cvičení vojáci plánovali,jak rafinovaně pokácí les na cestu,aby zabránili ruským vojskům v cestě dál. To může dnes napadnout opravdu jen velmi zelený mozek. Co by tady v dnešní době ti Rusové dělali ? Ani v roce 1968 se z vojenského hlediska nic nestalo. Jen si to hoši vyříkali a USA nic nedělali.

Dnes je potřeba určitou silou ukončit problémy na Ukrajině. Pobaltské státy se již zlikvidovali hospodářsky sami a jsou vylidněné od pracující populace. Pracují v Evropě.Ukrajinu dostane na nohy jedině spolupráce se zahraničím. A tady plánujeme, jak sem přijedou další destítky tisíc Ukrajinců. Proč ?

Včera jsem v TV zaslechl vyjádření několika předních ekonomických odborníků, že nějaké přijetí Eura vůbec není ekonomický či hospodářský problém,ale čistě náš - a politický.  Bude to sice pro mnohé velký šok, ale jiná cesta není. Jsme bezvýznamný stát a musíme se někam zařadit. Blbne již i Franta ČECH a pověsil by nás na krk Anglii. Ale ti mají dost svých starostí s Irskem a nějaké problémy Česka je určitě nezajímají. Stejně tak nezajímá osud Česka nikoho v USA .

Měli bychom se již probudit a uvědomit si svoji cenu. Ale dělat jen potížisty se již opravdu nevyplatí.

 

A potom bude i líp !

 

Autor: Bedřich Dvořák | pátek 17.2.2017 12:04 | karma článku: 17,02 | přečteno: 723x
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........