Pražská městská policie se pochlubila kapitálním úlovkem, chytla dívku s jointem v ruce

To jsem se dnes zasmál.Nejsem hulič, protože mi joint nechutná. Mám nemocné plíce a jistě by mi to pomohlo.Trošku jsem se během roku ptal a zásadní odpůrci jsou pouze lidé,kteří konopí v nějaké formě nezkusili.

V Česku je již na mnohých záhrádkách konopí běžnou rostlinou. Většina se zpracuje pro léčebné účely. Taková mast se kupuje obtížně a přitom jsou výsledky vynikající. Oficiálně to nikdo vyrobit nesmí,protože povolený obsah léčivých látek je dán zákonem. Kdysi jsem mast dostal a obnovil si funkčnost kolen.Vůbec není pravdou,že to potřebují jen pacienti s rozstroušenou sklerozou i když jsou velmi důležití. Poslanci by si měli vyzkoušet, jak vypadá život s touto nemocí. Těch závislých huličů je podle mne minimum. Osobně si myslím,že jde navíc jen o závislost nenávykovou a kdykoliv lze přestat bez následků.Zhulený člověk není nikdy agresivní a většinou ani nikoho neotravuje,na rozdíl od alkoholu. A malé množství nevadí nikomu v ničem.

A tak bodří strážnící jsou jistě také konzumenty marihuany a nyní jsou navíc gerojové,kteří zatkli a v poutech odvezli někoho s nedokouřeným jointem. Hurrrráááá..

Osobně jsem pro plnou legalizaci typu kaváren v Holandsku.

 

Bylo mi již 70 let a nechápu úvahy lidí,kteří nemají žádné zkušenosti a kecají nesmysly.Myslím,že by to způsobilo mimo jistého snížení cen také užívání různých chemických srágor. Myslím,že by se řešilo i EET  a DPH!

Viděl jsem vyléčení lidí v mnoha případech a poznal ulehčení od mnoha bolestí.

 

Máte také podobné zkušenosti ?

Až společnost dostane rozum - bude líp !

tady je ten článek :

https://www.novinky.cz/krimi/432341-prazska-mestska-policie-se-pochlubila-kapitalnim-ulovkem-chytla-divku-s-jointem-v-ruce.html

Autor: Bedřich Dvořák | čtvrtek 16.3.2017 19:00 | karma článku: 27,46 | přečteno: 751x
  • Další články autora

Bedřich Dvořák

Ukrajina ? Game is over ?

31.12.2022 v 12:29 | Karma: 27,12

Bedřich Dvořák

Úloha Ruska a USA ve světě.

29.10.2022 v 15:01 | Karma: 22,86
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........