Bedřich Dvořák

Kdy se vzepřeme našim "nevzdělaným" lékařům ?

3. 08. 2017 16:17:15
Naše zdravotnictví má prý docela světovou úroveň. Osobně jsem si to mohl ověřit, protože na mne v této době zaútočily nějaké hloupé nemoci. Jsem důvěřivý pacient a v mém okolí jsem zjistil,že nevěřit lékařům se opravdu nevyplácí.

Dva dobří známí ve věku pod 70 let odmítli rozumné návrhy lékařů a během krátkého období byli mrtví.Říkalo se, že to vzdali a to byla hlavní příčina jejich smrti. Údajně neměli nic,co by nešlo vyléčit. Nic není možno vrátit, ale podobných případů jsem v životě zažil mnoho.

Nyní jsem poslouchal názory zakladatele neuropsychoimunologie Jana Šuly, který působí snad v Italii.

Jeho základní názor je vlastně velmi jednoduchý a potvrzuje praxi všech "primitivních" léčitelů,kteří se zaměřují na psychiku a tímto způsobem vyléčí prakticky vše. Dokonce i choroby podle "západních" lékařů nevyléčitelné.Stačí si zjistit postupy šamanů a kouzelníků kdekoliv na světě.

Samozřejmě používají pomůcky bylinného léčitelství a určité drogy.V našem světě se konečně dostává na výsluní i konopí a jeho neuvěřitelné účinky. Osobně mohu potvrdit,že vše, co se o konopí píše, je absolutní pravda a vše jsem vyzkoušel s vynikajícím účinkem.

Osobně jsem si tímto způsobem vyléčil nevyléčitelnou artrozu kolen obou nohou,kde jsem byl jednoznačně určen na výměnu obou kolen. Artrosu mám asi pořád,ale obtíže nemám, vzhledem ke svému věku 70 let, prakticky žádné.

Doporučuji si udělat čas a rozhovor s tímto pánem si počlivě poslechnout a zamyslet se nad tím.

https://video.info.cz/strunc/kazdy-se-muze-vylecit-sam-i-smrtelne-nemoci-a-prerusenou-michu-za-vsim-jsou-emoce-tvrdi-lekar-13446.html

Bohužel zcela určitě příchodem nového pana ministra zdravotnictví budou podobné tendence potlačovány a chytří lékaři budou jezdit léčit do zahraničí jako pan Jan Šula.Ministrova vyjádření nechápu a považuji ho jen za lékařského amatéra nejhorší úrovně. On navíc samozřejmě lékař není.Jen má své jméno ozdobeno několika zbytečnými tituly.

A my budeme pořád polykat více léků úplně zbytečně.

Mnoho lidí zemře na nějaké podivné příčiny a stát bude platit za nesmyslné léčebné postupy obrovské peníze z našich daní.

Až nastoupí umělá inteligence i v oboru zdravotnictví, tak bude asi líp !

Autor: Bedřich Dvořák | karma: 26.08 | přečteno: 2043 ×
Poslední články autora