Bedřich Dvořák

Kdo nerad na blogu diskutuje ?

5. 08. 2017 9:39:03
Pořád jsem nepochopil autory, kteří zakazují diskutovat o svých myšlenkách. Osobně píši někdy jistě nesmysly, ale určitou zpětnou vazbou mohu změnit názor. Dokonce mám názor,že ta diskuze ukazuje stav společnosti lépe než text.

Přitom články se zakázanou diskuzí jsou mnohdy zajímavé i objevné. Mnoho lidí,co někdy něco píší, mají na blogy dost otřesný názor. Já to považuji za fenomén doby, který je užitečnější, než vykřikování hesel na náměstí pod transparenty. Naposledy jsem byl na akci proti Babišovi a Zemanovi na Václaváku v Praze. Nebylo to účelové,ale chtěl jsem vidět atmosféru a pochopit důvody demonstrace.Dostal jsem se lehce až za podium a bylo mi to jasné. Někdo to vymyslel, někdo zaplatil a určití profesionálové to zrealizovali. Akce asi nebyla určitě zbytečná, protože byla poučná.Ovčané tleskali projevům, které bohužel neměly většinou žádný smysl. Rok 1989 nevrátíme !

Vzpomněl jsem si na dobu před mnoha lety,když jsme stávkovali na Vysoké škole v Dejvicích, kde jsem studoval. Nejvíce si pamatuji na vystoupení Mikiho Volka,Rangers, pana Petránka a Dr. Kriegla. Co se tam říkalo, to si nepamatuji vůbec. Ale nadšení jsme měli i když jsme nevěděli,co vlastně dělat.

Byli jsme nadšení z krabic rohlíků,které nám poslali dělníci z nějaké pekárny. To symbolizovalo jakousi sounáležitost národa a bylo to fajn.

Vývoj směřoval úplně jiných směrem a potvrdila se slova Dr.Kriegla, že je dočasně vše ztraceno a je zbytečné se nechat mlátit od tehdejších policajtů a milicí.

Dnes, po mnoha letech, mám bohužel podobný pocit. Doba ještě nenazrála a tak mnohé akce vyšumí do ztracena. Každodenní informace to potvrzují, i když skutečné,pravdivé informace vlastně vůbec nemáme.

Přicházející volební období bude zvláštní. Vítěz je asi předem znám a vývoj ve vztahu ke světu je velmi nejasný. Jistě již dnes tajné služby mnoha zemí mají plné ruce práce i když jsme úplně bezvýznamná zemička.

Na závěr nějaký hodný strejda zařídí, že se zase uklidníme.Očekávali jsme,že to může být Trump,který asi zná i povahu lidí v Česku, ale on to nemá vůbec lehké. Spojit s dnes s Putinem a táhnout za jeden provaz je dost nemožné.

Včera se mne snažil přesvědčit jeden starší člověk, který vidí hlavní problém v akcích v Severní Korei. Tak se bohužel tváří i mnozí další. Nic nevíme a vznášíme naše argumenty. Dnešní problém je v tom, že celý svět vlastně neví, co vůbec chce. I problém toho Kima do všeho zapadá.

Aby bylo lépe, stejně jako kdysi dříve, vlastně nelze. Informační technologie jsou všude a vše víme velmi rychle. Proto život na úkor "třetího"světa je již nemožný.My již nejsme schopni pochopit tento " třetí"svět. V Česku to vidíme všude. V úplné nahotě to vidíme na Ukrajině. Mnozí chtějí nalákat do Česka tisíce kvalifikovaných Ukrajinců , abychom Ukrajinu zdecimovali totálně. Dokonce tak mluví i nejvyšší představitelé. Hrůza a hloupost.

Přitom, když se jedná o narozené dítě,tak se také nerodí s akademickým titulem na krku. Vždy jde o dlouhodobou výchovu a pobyt v civilizované zemi, kde se lidé cítí dobře. Ale mnozí u nás chtějí zase jen výhody na úkor jiných.

Přitom jde o jednoduché věci. Rozum a pochopení pro ty ostatní, je v lidství zakotveno od pradávna.

Jen se musíme probudit.

A potom bude líp !

Autor: Bedřich Dvořák | karma: 15.77 | přečteno: 458 ×
Poslední články autora