Už je to tady !

26. 02. 2009 10:01:14
Hrnečku vař

 

 

Dnes ráno jsem při snídaní poslouchal tok hrůzostrašných zpráv o epidemické chřipce i možnostech chřipky ptačí. Do toho ta finanční krize. Uvědomil jsem si dalekosáhlé následky pro planetu i pro naši rodinu a samozřejmě i u sebe. Mám samozřejmě již osvědčený prostředek, který jsem si vyrobil a doporučuji ostatním.Lihová tinktura neboli výluh z česneku a hřebíčku.Spojil jsem prostě dva produkty v jeden pod heslem" když je něco účinné a smíchá se to v žaludku,tak to můžeme namíchat i předem". Vezmeme litr dobré pálenky (slivovice je škoda),kilo česneku a balíček hřebíčku.Česnek rozmixujeme v tom lihu,nalejeme do větší lahve nebo demižonu a necháme louhovat minimálně měsíc v teple.Po odstranění dužiny z česneku vznikne zlatá tekutina docela záhadné vůně a chuti. Pije se postupným narůstáním množství třeba od 10 kapek až do počtu ...1 kapka na 1 kg hmotnosti těla. A na několikrát denně. Nic není kritické. Odborníci doporučují kapat do mléka.Tak to děláme doma my a asi to funguje. Dosud jsme chřipku neměli. Můžete samozřejmě množství úměrně snížit.

Ale to je jen část dnešní akce.Jak jsem tak přemýšlel co vylepšit, tak spočinul můj zrak na balíčku šumivých tablet s vitamíny a bylo jasno. Musím tu prevenci posílit. Nalil jsem si vodu do sklenice a při rozhovoru se ženou o strastech světa jsem vhodil tabletu do nápoje. Po několika vteřinách jsem byl docela v šoku, protože káva mi divoce nabývala a s velkou pěnou vytékala z hrnku. Bylo jasno - vhodil jsem tabletu do jiného nápoje než do vody. škoda, že u toho nebyli malé děti - viděli by , jak vypadá pohádka - HRNEČKU VAŘ !

 

Doporučuji vyzkoušet . Chtěl jsem ten zbytek i vypít, ale žena mi to z preventivních důvodů odebrala.Tak chuť popsat nemohu.

 

a potom jsem si uvědomil - to je jistě náznak, že bude líp !!!

Autor: Bedřich Dvořák | čtvrtek 26.2.2009 10:01 | karma článku: 13.51 | přečteno: 922x

Další články blogera

Bedřich Dvořák

Jak si mužI hrají. Neodborné postřehy ženatého muže.

Témata "mužů" přetřásají všichni. To za dřívějších časů nebylo vidět. Muži byli tak trochu chráněni a preferováni. Některé filosofické zásady trvají i do dnešních dní.Je zajímavé,že to kritizují ty ženy,kterých se to vůbec netýká.

1.2.2023 v 22:07 | Karma článku: 10.60 | Přečteno: 455 | Diskuse

Bedřich Dvořák

Můžeme radit Ukrajině ? Nebo budeme zase za blbce ?

Logicky si každý voják vezme vždy osvědčenou zbraň a někam se zašije. Tato válka není jeho válkou. Každému domorodci na Ukrajině je srdečně jedno,jak se jmebuje stát ,kdy bydlí. On chce jen klid,život,bydlení a život s dětmi.

29.1.2023 v 18:00 | Karma článku: 18.76 | Přečteno: 513 | Diskuse

Bedřich Dvořák

kdy se nad sebou zamyslíme ? Nikdy není pozdě !

Eliška Hašková Coolidge: Trump prodloužil schůzku s Babišem o 45 minut, protože si měli co říct Není co dodat.

26.1.2023 v 17:23 | Karma článku: 16.05 | Přečteno: 504 | Diskuse

Bedřich Dvořák

Lži a služby těm "nahoře". Komu to prospěje ?

Kdo věří čestnosti a spravedlnosti dnes ? Asi nás moc nebude.Čekají nás volby,které neovlivní skoro nic. Loutkovodiči to mají připraveno.Nezdá se vám výsledek prvního kola voleb podivný ? Odkud vane vítr ?:

21.1.2023 v 16:29 | Karma článku: 15.60 | Přečteno: 527 | Diskuse

Další články z rubriky Poezie a próza

Alena Bures

Recenze - Martina Boučková: Šílená babička

Rodiče si nevybereš. Ale to koneckonců ani děti. A mít mírně šílenou matku je někdy k vlastnímu zešílení, ale někdy....

28.3.2024 v 17:24 | Karma článku: 7.36 | Přečteno: 104 | Diskuse

Miroslav Pavlíček

O fotbalových legendách, paní Štěpánkové a pomíjivosti

Kdybych se narodil před sto lety... No, abych řekl pravdu, někdy mám pocit, že se tak opravdu stalo.

27.3.2024 v 12:58 | Karma článku: 14.75 | Přečteno: 199 | Diskuse

Iva Marková

Ženy

....................................................................................................

26.3.2024 v 22:53 | Karma článku: 9.53 | Přečteno: 198 | Diskuse

Marek Ryšánek

Způsobem bytí byl roven Bohu - Květná neděle.

Lidské dějiny jsou plné příkladů nejrůznějších vládců a vůdců. Ti ovládáni ctižádostí rozpoutávali války, štvali lidi proti sobě. Mysleli, že jim to přinese štěstí, věčnou slávu. Zůstali po nich statisíce, miliony mrtvých.

26.3.2024 v 20:23 | Karma článku: 4.98 | Přečteno: 131 | Diskuse

Jana Péťová

Fluktuace každodennosti

Fluktuace každodennosti - Proměnlivost. Nepředvídatelnost. Dynamika. Rozmanitost. Odlesky radosti překvapení a lásky. Nástrahy a výzvy.

26.3.2024 v 11:08 | Karma článku: 11.10 | Přečteno: 192 | Diskuse
Počet článků 1023 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 885
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...