Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

erben3

27. 8. 2008 17:54
.

;-D;-DR^

0 0
možnosti
T

Tausret

27. 8. 2008 9:40
Díky za pěkný článek,

už dlouho jsem se tak nepobavila. Jsem zřejmě (dle mínění některých kamarádek) úchyl, protože ty různé akce kolem zdravé výživy a diet jsem vždy ignorovala. Jedla jsem jenom to, co mi chutnalo, odmítám se živit zrním, pít vodové mléko a mazat si chleba čímsi nedefinovatelným. Jsem ráda, že je nás víc...;-DR^

0 0
možnosti
JN

5alfa

27. 8. 2008 10:52
Re: Díky za pěkný článek,

A to pořád je ještě jiná liga. To, čím se odmítáte živit nemusí vůbec souviset s tím, co nutíte k jídlu dětem a nebo partnerovi. ;-)

0 0
možnosti
JM

Hucul

27. 8. 2008 8:09
Pekne.

Asi je to velice zenska vlastnost, trpet temi hruznymi dietologickymi trendy. Nase maminka mi znechutila kureci maso kvuli tomu, ze se nekde docetla, jak je dietni a zdrave, a pak nam ho servirovala den za dnem. Jeste ted si vzpomenu, jak mi vysuseny prsni platek nesel do krku. Sojove maso samozrejme take, pasovala ho do utrob meho masozraveho tatinka tak, ze ho primichala do ciny pul napul s jinym masem (kurecim!) a pak delala, ze o nicem nevi. Sranda je, ze narozdil od ni, ktera je v trendech samozrejme mnohem dal, ja to sojove maso pouzivam dodnes. Delam z nej vyborne palive indicke jidlo, do toho se totiz hodi jen jehneci nebo sojove.

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

27. 8. 2008 10:10
Re: Pekne.

Kuřecí maso? To se snad ani nedá zprotivit, ikdyž ... sám jsem podobně "ujetý" na dýňových kompotech "ananas", "broskev", ... Řekl bych, že to bylo horší než dieta kuřecím ...

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

27. 8. 2008 7:51
málokdy se u blogu

směju nahlas, stalo se.....:-)

Jo - a vaše žena čte váš blog?

0 0
možnosti
JD

pedr64

27. 8. 2008 7:55
Re: málokdy se u blogu

aby příště do té chňapky místo magnetu nezašila dlažební kostku

0 0
možnosti
M

markr

27. 8. 2008 3:21
Asi budeme dvojníci

protože podobnost je až zarážející. Karma!

0 0
možnosti
M

made.in.panelak

27. 8. 2008 0:05
jo jo, v paneláku máme podobný namyšlený pupkáče-

Průser ale je, že jak žena tvýho kamaráda tak tvoje už asi půl roku sní mít štíhlýho frajera s formovaným břichem, výdrží v posteli a opakovanejm sexem každou půl hodinu a vobě si už podali utajenej inzerát

0 0
možnosti
O

o.kostal

26. 8. 2008 23:15
"Vše co je dobré nemůže být přeci škodlivé"

moc pekny clanecek  ;-D

karma  R^

0 0
možnosti
J3

jonathan 33

26. 8. 2008 23:13
jak vidím

nápis na něčem BioBio, tak to zdaleka obcházím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........