Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud diskutující dodržují pravidla diskuze - a admin je seriozní a spravedlivý - pak je vše v pořádku... Pokud si ale nejsem jista  dodržováním pravidel - nebo pochybuji o serioznosti admina, pak  je lépe diskuzí se nezúčastńovat - než zakazovat reakce na moje příspěvky.

0 0
možnosti

1. Nikdy nekarmuju blogy bez diskuze

2. Kazdy kdo zakaze diskuzi pod blogem je obycejny srab co nedokaze unest diskuzi

3) cenzura ze strany idnesu nebo mazani prispevku v diskuzi ze strany autora je pro mne nepripustna a cenzor nebo mazatel ze sebe jenom dela pitomce

5 0
možnosti

Oprava: nedela pitomce, pitomcem je

0 0
možnosti

Myslím, že se diskusí zúčastňují jak vámi uvedení notoričtí posměváčci, tak placení agitátoři, kteří diskuse znehodnocují skutečně. Někdo to asi neunese, někdo jim zase nechce dát příležitost

0 0
možnosti

Vážená paní Pavlíková, rád bych si něco přivydělal. Sdělte mi prosím nějakou agenturu nebo někoho, kdo by mě zaměstnal jako placeného diskutéra. Jsem dokonce kvůli tomu se naučit i česky.

2 0
možnosti
Foto

Gramatickou chybu vem čert, napíšu spíš něco k tématu. Nevadí mi, že někdo pod svým článkem zakáže diskuzi. Má k tomu svůj důvod, rozhodl se sám za sebe. Vadí mi ale, když má někdo pod svým článkem administrací zakázáno diskuzí se účastnit.

0 1
možnosti

J33a67r87a 39R56a50n71k

14. 11. 2014 22:24

Pokud naraziete na Fojtika, nebo Hermanka, predtim Streita....oni vedeli:-/

0 0
možnosti
Foto

Tak si opravte ty „přízpěvky“, protože to znamená něco jiného.

1 0
možnosti
Foto

Třeba to i tak autor myslel. Mnozí ,,přizpívávali", MNOZÍ ČINÍ TAK I DNES;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Vod každýho něco ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........