Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Články jsem nečetl, ale mám jistou představu, že hlavní události probíhají naprosto skrytě a nenápadně a ty nejdůležitější vypadají úplně jinak, než jaké skutečně jsou.

Probíhá obdoba studené války, ale nyní min. o level horší a nebezpečnější.

0 0
možnosti

Máte jistě pravdu. A vůbec není vyloučeno,že vše je jen hra na udržení společnosti v klidu. V zásadě mají Rusko a USA velmi obdobné starosti a jen naoko si hrají na nepřátele. Ani Čína nemá jiné starosti. Dolar nepadne jen díky Číně a Rusku. Oni si v klidu počkají až nazraje doba. A ta ještě zdaleka nedozrála. Když si uvědomíte, že například v Německu některé supermarkety zase berou staré Marky. tak vše něco demonstruje. Když jsem našel marky ve staré peněžence,tak se mi tady vysmáli v každé bance. A z Německa jsem tady měl peníze korespondenčně do týdne na účtu..

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........