Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kapku jste to poplet, tady nejste na vašem velice oblíbeném Sputniku, tavaryšč Dvoržak...

6 2
možnosti
BD

Opravdu se denně dívám krátce na Sputnik.Je na tom něco špatného ? Proč vědomě komolíte češtinu více než já ? Já to dělám určitě nevědomky.Pokud chcete nějaká další upřesnění prosím na : bedrichdvorak@email.cz. Zdá se, že jsem již ve Vaší evidenci pane Luboši Černý.Asi se neznáme.Dříve jsme byl v evidenci StB a nyní v nějaké jiné. To přežiji. Práskači se množí v každé době.V

2 4
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........