Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Pane autore, mluvíte mi z duše, ale proč se vám nelíbí ten předseda Akademie věd? Pořád je to - dle mně - stále nejsolidnější kandidát!

2 0
možnosti
SN

:-)...Pane Sobotko, mně se pan Drahoš také líbí a moc. Poslouchal jsem ho několikrát v radiu, přál bych mu to pro příští volební období ! Má jednu nevýhodu. Je nepolíbený politikou a ač vzdělaný a hodný člověk, politika by ho semlela! R^

1 0
možnosti
MN

"...Lid prostý ho volit bude, protože jim mluví z duše svými populistickými úvahami. Je to jeho chladný kalkul jako u prvé volby..."

Takže správný prezident je pouze ten, který nemluví z duše lidu? A z jaké duše má tedy český prezident mluvit?

2 0
možnosti
FS

Pan autor se vyjádřil nepřesně, podle mně je to zejména lid posedávající a diskutující ve 4. cenové skupině (tím myslím opak Pražské kavárny dle terminologie Hradu), fandící panu Ovčáčkovi, Mynářovi atd. atd. atd........

1 0
možnosti
JV

J67i73r43i 77V94r98a69b10e75c

15. 2. 2017 18:15

Jenže ta hrůza je v tom, že to s kandidatutou myslí asi vážně

Zdroj: http://bedrichdvorak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=587279

Byla by to fakt HRůZA:-(

0 0
možnosti
BD

Máte pravdu . T a R jsou vedle sebe a nevšiml jsem si.Děkuji.

0 0
možnosti
FS

Nu,já myslím,že po tom,co vypustil z pusy slova,že by si měli důchodci platit 100,-Kč za pobyt v nemocnici a ještě by jim zbylo 8 000,- Kč,tak u většiny důchodců,alespoň u těch,co jsem potkal (a kteří byli jeho skalními voliči),skončil.Sbohem preferencím.

0 0
možnosti
BD

bohužel již neexistují hospody ve IV.cenové skupině. Ale máte pravdu.Tito lidé rádi volí KSČM a strany typu Dělnické strana atd. A k nim se přiřadil i současný prezident. To neznamená,že by neměl vítězit tzv. levicový názor i když žádná levice a pravice dávno neexistuje.

0 0
možnosti
JAN

To by bylo milé, ale MZ na to prostě nemá, stejně jako před ním ani Klaus. Velká škoda, pro lidi.

1 4
možnosti
MD

Jestlize M.Zeman neni zadny zazrak, pak co jsou ti ostatni 'nabizecise', bez sance? Bez prehledu a ruznych opor to nejde. I kdyby mel prezident 'sacko strizene' podle posledni 'spolecenske mocca mody' a pil jenom kefir.

2 0
možnosti
JAN

asi se bavíme každý o jiném MZ. Ten kterého mám na mysli já, je zcela nepřijatelný, a nejen pro fci presidenta.

3 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........