Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dvě poznámky:

1. Jsem okrádáni ještě navíc k tomu co bylo popsáno i uměle udržovaným kurzem koruny.

2. Z podstaty matematické definice průměrné mzdy na ni nemůže dosáhnout většina populace. Není to nic politického ani sociologického nebo asociálního. Je to jen logika matematické definice.

Polovina populace dosáhne na medián mzdy, a to z definice.

Politickým rozhodnutím je zveřejňovat průměr a o mediánu nemluvit.

1 0
možnosti

Samozřejmě by měla být reálně stanovena kupní síla a přepočet měny. Ale bankovní sektor má jiné úvahy. Dnes by mělo být Euro pod 20 Kč zcela určitě. Vysvětlování kohékoliv a jakkoliv jsou jen lži.

1 0
možnosti
Foto

Dle Vašich slov soudě, že jste asi zažil takové celní řízení. I když popis tristní ituace je Vám jen rámcem k závažnějším celospolečenským záměrům.

Pokud jste to nezažil: doporučuji. Je to "zážitek" arogance moci.

Nejtrapněji mi bylo, když 30letý celník-odborník na léky starému pánovi přede mnou vysvětloval, že mu ty léky nepustí, protože jsou z USA a u nás ! sežene za ně náhradu. A ještě sadisticky před starým pánem rozbalil zásilku léků "ať se pokochá"...

No, pánovi zbyly oči pro pláč, ale byl rozhodnut se nedat, s tím, že si zajde na velvyslanectví.

Věřím, že jeho první kroky mířily tam...

Ani jsem ale neměl odvahu se mu za ty debily omluvit. Tak hluboce jsem se styděl...

6 0
možnosti

Bohužel to tak je. U celníků je odpad společnosti.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........