Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Beatles měli rádi skoro všichni mladí. Jen časem to nadšení trochu vyčpělo.Ale nápady a melodie měli geniální. Rock and roll nikdo zatím nezničil.

0 0
možnosti
BD

Bylo mi již 70 let. A dnes mám rád staré Rolling Stones. Ale John Lennon je víc než Beatles.

1 0
možnosti
JL

Jsem o neco starsi. nasimi idoly byli Bill Halley a Elvis Presley, v te dobe (polovina let padesatych) jeste doznivaly castusky svazaku. proto jsme dva jmenovane milovali. Diky you tube si dodnes rad poslechnu "Rock around the clock", "See you later aligator" nebo Elvisuv "Jailhouse rock" a It's now or never". Elvis byl fenomen, ve vsem vynikl, at uz rock, nebo gospel a country. Skoda, ze mu bylo doprano tak malo let.

0 0
možnosti
Foto

Rozumim i kdyz Beatles jsem rad nemel. Byli nudni.

0 4
možnosti
MB

No, možná byli nudní tím, že nedávali okázale najevo nějaké rebelství, ale podobu moderní hudby změnili jako málokdo. Rock, pop, blues, country, ragtime, vážná hudba, zvukové experimenty...to vše dokázali použít tak, že byli bráni jak fanoušky, tak hudebníky (a to nejen z žánru moderní hudby).

1 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........