Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věra Vyoralová . Je zajímavé,že píšete o Rusku,kde dělají seznamy nepřátelských webů a mne jste zařadila do svého seznamu Rusofilů. Já tam zase moc nepíši.Maximálně reaguji v diskusi. A to stojí lidem v Česku za to, mne zařadit do svých nepřátelských seznamů i když nikdo moje názory a životní osud nezná. Je vás mnohem víc i když v Rusofilství nevidím vůbec žádný problém. Tím, že Rusové zmizeli z Česka jsem si uvědomil souvislosti a proti Rusům a Rusku již nic nemám. Poslouchám Pjakina i když jsou to někdy šílené informace ničím nepodložené.Ale je to mnohem lepší než poslouchat kecy v naší TV.

0 1
možnosti
Foto

Zřejmě jste málo nadával na Rusko a na Putina.

Každý, kdo Rusko a Putina nečastuje nadávkami a vyjádří se třeba jen neutrálně, je okamžitě zařazený mezi rusofily.

S Vaším porovnáním Pjakina s naší ČT naprosto souhlasím.

0 1
možnosti
Foto

Někdo nevydrží a zapíchne to. Jako vše ve svém životě. Opravdu? Třeba já jsem tu skončila s blogováním. Ale pokračuji jinde a jinak. Nesuďte tak rychle.

1 0
možnosti

"Do černého seznamu zakázaných webů zařadila ruská cenzura už víc než 45 tisíc internetových adres a zavřela stránky 317 blogerů. Oznámila to v úřední zprávě organizace Roskomnadzor, které Kreml svěřil státní dohled nad informační sítí. Dalších 187 ruských blogerů prý co nevidět o své webové stránky přijde, míru jejich provinění prý úřad zkoumá."

To se ve vašem oblíbeném Sputniku nedočtete, že?

0 0
možnosti

To je úplně v pořádku. I tady jsou pitomci. Jde o princip a gratuluji,že jste našla svůj prostor. Ale je to úchvatná činnost,která není doceněná společností.Jestli jsem to formuloval špatně - omlouvám se.V

1 0
možnosti

Už jsem se vyjadřoval, drobně doplním. Možnost blogování - možnost vedení dialogu. Tak dříve totalitou popíranou ... Kdo vede dialog - neválčí ... Ty výpady oponentů, minusy, jiné názory, to vše je žádoucí koření skutečnosti ... Velice pak oceňuji a potvrzuji - Pocta všem blogerům i Vám osobně ... :-)

1 0
možnosti

Bohužel politické blogování v současnosti je již skoro větší odvaha, než když se podepsala charta 77. Fízlování a nahrávání hovorů a informací je již šílené.Ale je to vše určitá cesta k pravdě i když se má možnost každý zmýlit. A tu pravdu si musí každý srovnat sám se sebou. Ti Rusobojci a Rusofobové jsou trapní a vůbec to netuší.Nepatříme do žádného západního bloku a to věděli již naši " buditelé" před mnoha lety. Stačí se podívat třeba na oslavy 1.máje u nás a v Rusku. Ti lidé v Moskvě své nadšení nemají nalinkované,jako je tady podporován antirusismus.Ještě, že dosud funguje internet i když by ho tady rádi zakázali.

Ale internet je ten Mesiáš,který přišel dělat změny v soužití lidí a národů. To již nikdo nezmění silou a nánávistí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........