- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jistě, že může. Ale nesmí okolo toho být taková mlha. Nebyli to čeští novináři, kteří se o to začali zajímat jako první. Ten člověk může být hodně schopný a vše co říká může být pravda a nebo to taky může být hodně velká blamáž. Ale tohle si musí rozhodnout a hlavně velmi dobře prověřit hlavně zadavatel, zvláště, když je to jakákoli vláda (u nás se už mockrát ukázalo, jak jsou v tom naši představitelé špatní). Takže není divu, že se v tom novináři šťouraj
Tak starej a přitom tak naivní....
Jestli myslíte mne osobně,tak mám v ovlasti investic značné zkušenosti. Ale to není důležité.Každý případ je většinou úplně jiný a záleží i na maličkostech.
Jistě, že může. Problém je ovšem v tom, když a) se za ní přimlouvá státní úředník, b) vykazuje lživé reference, c) vůbec v daném oboru nepodniká. Všechny tři body ona pseudofirma pro Kyrgyzstán má na triku.
No a to vše si musí obchodní partner prověřit, než podepíše smlouvu a v té se proti rizikům musí smluvně pojistit. Kdo smlouvu řádně neprozkoumá, může se dostat časem do problémů, ať se jedná o nově vzniklou, nebo již zavedenou firmu. Mediální kampaň v tomto konkrétním případě spíše slouží účelu dehonestovat onoho státního úředníka, než varovat zadavatele soutěže před zdánlivě nedůvěryhodnou firmou.
Dobře napsaný článek. Samozřejmě že může. Je vždy na obchodních partnerech neznámé firmy, jak si ji prověří a jak nastaví smlouvy, aby nedopadli tak jako Česká armáda, když nakoupila padáky od firmy Cyrus. Pravda také je, že negativní mediální kampaň může takovou firmu zničit dříve, než by mohla prokázat své schopnosti. V konkurenční soutěži v ekonomické oblasti se používají obdobně špinavé prostředky, jako v soutěži politické.
V poslední větě máte naprostou pravdu. Tak to funguje v Česku.