Diskuse

Kdo nerad na blogu diskutuje ?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přesně tak. Ono to vypadá, že se baví při čtení diskuse pod jejich články, a to jim stačí. Zejména v druhém případě si ego přijde na své.

2 0
možnosti

Opět se špatně uložilo ...patří jako reakce na Šárku Medkovou...ach jo.

1 0
možnosti
Foto

;-) Blogy jsou cosi jako ,,světlík pana přednosty" v Ostře sledovaných vlacích. Dá se ,,upustit pára" nebo exhibovat, potažmo obé, přitom si tu ,,notovat", tu zatratit. Ale i mnohdy pobavit. Tedy se, nejenom s kým. To, co je pod nimi označováno jako diskuze nemá se skutečnou s diskuzí nic společného. Diskuze vyžaduje prostor a čas a přímý kontakt, nikoli korespondenční ,,Člověče nezlob se";-) Právo otevřít či neotevřít tzv. diskuzí je právem bloggera, atˇ má k tomu pohnutky jakékoli. Stále je to jeho věc, neb jeho právo. Že se kvůli tomu třeba sníží návštěvnost jeho díla, to si asi většina autorů uvědomuje. Jinak kontakt s autorem je možný prostřednictvím administrativyR^

0 0
možnosti
AR

Autorovi chci připomenout, že dost práceschopných nezaměstnaných lidí z dočasně separatisty obsazených části Donbasu závidí Ukrajincům možnost jít pracovat k nám nebo jiných zemí EU.!!

3 0
možnosti
Foto

To jste mi připomněl, že jsem chtěla nějak zareagovat na Váš předchozí blog o kultu černých Madon. Jen jsem tím byla tak překvapená, jak jste to pojal, že jsem zaváhala, co na to říct. Tak se půjdu podívat, zda někdo reagoval a třeba i nějaký smysluplný příspěvek do diskuse též přidám.

0 0
možnosti
BD

Vážená paní Vlasto.

kult Černé Madony je zbytečně tabuisované téma. Jak to vše bylo s náboženstvím v dávnověku stejně nikdo neví.Vše jsou teorie a to jak v křesťanství,židovství či Islámu. Ani tehdejší památky a zápisy nejsou směrodatné. Jde jen o jeden názor na problematiku. Názorů minimum znamená,že problematika není zatím na pořadu dne. V Česku to je navíc opomíjeno právě ke vztahu k husitství.

0 0
možnosti
Foto

Jelikož se Vám článek rozpadl na dvě "poloviny" - perex a obsah - tak k té větší polovině - aspoň soudě dle nadpisu - (míním to ironicky) - tím jste mohl článek ukočnit, Protože jste si na onu klíčovou otázku sám odpověděl.

A k té menší části: jak říkají naši čačtí politici "volič to rozhodne". Tak k čemu znovu mlátit prázdnou slámu? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nějak mi neladí titulek s obsahem článku 8-o:-) Chtěla jsem napsat, že s vámi souhlasím,ale nevím vlastně s čím ;-)

2 0
možnosti
BD

Třeba jsem jen nějaké myšlenky špatně uspořádal. I to se mi stává.V

0 0
možnosti
Foto

Diskuse není povinnost.

1 0
možnosti
BD

Já považuji diskuzi za nejzásadnější informaci pro autora.

1 0
možnosti
Foto

Me zas vadí,když někdo sice diskusi má,ale nediskutuje vůbec .např.p.Trcalek,paní Sichtarova apod...

3 0
možnosti
VK

Moc děkuji za tento článek. Je hluboce pravdivý a inteligentního člověka, který se nechce potýkat v diskusi někdy i s vulgarismy a urážkami může inspirovat, by to přece jen zkusil. Já urážlivé příspěvky ignoruji, takový člověk nedosahuje úrovně, aby mu bylo třeba odpovídat. I já jsem chtěl navázat kontakt s některými blogery, jejichž názory se mi líbí, ale zatím nenašli odvahu povolit diskusi.

Jsme v pře,lomové době a (přes všechny nedostatky) máme prostor se realizovat dle svých schopností a potřeb. A to je úžasné. A blogy jsou docela mocné nástroje, kde se lze podělit o své názory, poznatky a zkušenosti, inspirovat ostatní, či varovat před nesmysly.

Ti, kdo zakazují diskusi se uzavírají do své ulity a připravují se o možnou komunikaci. A přesně jste vystihl, že člověk by měl mít zpětnou vazbu - ať je pozitivní či negativní, pravdivá či nepravdivá - vždy vede k poučení a růstu.

3 0
možnosti
JH

Máte naprostou pravdu. Možným lékem bylo, jak to dělám já, těm, kteří zakáží diskusi prostě nedat karmu, byť by jejich článek byl sebelepší.

2 0
možnosti
ZH

Já články bez diskuze zpravidla ani nečtu. Většinou jen omylem, když se nepodívám, zda je otevřená diskuze a zaujme mě nadpis.

6 0
možnosti