Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A řídit to bude generální tajemník ÚV partaje.

1 0
možnosti
BD

Milý Pavle Machačku

Někdo je opravdu mimo.Měl by jste se léčit.Budete velmi brzy v šoku.Již dnes musíte trpět.V

1 1
možnosti
Foto

Já trpět? Jste snad šílený? ;-D

Milý Bedřichu Dvořáku, já jsem naprosto v pohodě, ze které mne může vyvést pouze nějaký závažný zádrhel v rodině či blízkém okolí. Vůči ostatnímu okolí jsem zcela inertní. :-)

2 0
možnosti
BD

Pokud jste zdravý,tak proč používáte hloupé slogany typu " A řídit to bude generální tajemník ÚV partaje." A dotaz. Vám se dnešní situace v ČR,EU i ve světě líbí ? Mne to již přivádí k zoufalství i když vím, že problémy dnešní doby pominou. Jinak vám přeji vše nejlepší. Ať se Vám i nadále vše daří.

0 0
možnosti
VH

Pan Machaček to samozřejmě myslel obrazně. Ale fakticky: Ona snad nás SPK nepřivedla prakticky na buben? (Dnes se to svádí na 90. léta, ale skutečnost je jiná.)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........