Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A jaké jsou příčiny problému?

0 0
možnosti
ZH

R^Velmi by mne zajímal autorův názor. ;-D

0 0
možnosti
AR

Rétorika a praktické činy Kim čong una se nezměnily, proto se musí změnit rétorika a praktické činy zvláště sousedních zemí v tamní východní oblasti a také Washingtonu. Ten tam od r.1953 působí jako ochranný deštník nad Korejskou republikou a Japonskem. Proto Washington musí činit účinné kroky na KLDR. Je otázkou jak se bude nyní chovat Čína a Rusko, zda stejně jako dosud, tedy nijak, nebo skutečně přitlačí citlivě na onoho agresivního Kima.!!

3 0
možnosti
VV

Asi vam to nekdo spatne prelozil. Donald Trump doslovne rekl: Znicime Severni Koreu pokud napadne nektereho naseho spojence.

10 0
možnosti
Foto

jenom se mi líbí, jak pomalu střízliví ti obdivovatelé Trumpa.

3 1
možnosti
Foto

Tak nám předneste řešení problému. A ještě jeden dotaz, když Severní Korea hrozí USA smazáním z povrchu, tak co měl Trump říci? Třeba toto: Ano jistě, máte na to právo, my jsme rošťáci, tak se do nás pusťte. My si to zasloužíme a vůbec se nebudeme bránit. Něco takového měl říci?

10 0
možnosti

Co si představujete pod pojmem "příčiny problému"? Podle mě je základní příčina vůbec vznik KLDR pod ruskou okupací, která Koreu naprosto nesmyslně rozdělila...

6 1
možnosti
BD

Vždy vše souvisí s rozvojem společnosti. Dnes se vážně uvažuje o sjednocení Koree stejně,jako se to podařilo s Vietnamem či Německem. Rusové určitě neokupují Koreu a snad ani tam nikdy nebyl okupační režim jako v Německu. Lidé jsou na Severu i Jihu úplně stejní. A Jih je již hospodářsky přehřátý.

1 4
možnosti
Foto

Je to snad poprvé, kdy jsem měl možnost s Trumpem souhlasit. Sice úvod jeho projevu byl takový...no trumpovský a závěrečných 5 minut už byla nastavovaná kaše, to hlavní co chtěl říct řekl jasně, srozumitelně a správně. A naprosto s ním jsem zajedno.

9 0
možnosti
BD

Já jsme zatím pořád příznivec Trumpa. Jen mne trochu šokuje jeho závislost na vývoji situace. Rád bych věřil, že to dělá dobře. Podle zákonů a principů vyjednávání ano.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS