Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Nevím, zda jsem pochopil správně. Ale obsahu jsem porozuměl takto: Za privatizace všichni kradli a jinak státu škodili. Jen pan Babiš získal svůj majetek čistou cestou a ještě stát podporoval daněmi (pravda, trochu krácenými, ale co je to proti ostatním).

Nebo je to jinak?

0 0
možnosti
VV

Nevim.

Pan Andrej Babis preci souhlasi s vysetrenim. Tak asi ma ciste konto. Nazyvat to co na nej nakydali soudruzi Kalousek se Sobotkou bude mozna prasarnou a svinstvem. Ale o tom by mel rozhodnout opravdu, ale opravdu nezavisly soud a patricne rozhodnout. I o tech kydacich.

1 3
možnosti
BD

Vážený pane!

Jestliže jste se nedostal do spárů justiční a policejní mafie,tak máte kliku. Já se tam dostal a již od roku 2005 bojuji.Nikdo mi skažený život a nemoce ze stresu nenahradí. Očekávali,že umřu - zatím se to nestalo.

1 0
možnosti
MB

Souhlasím ale dodávám. Kuponovou privatizaci nedosuzuji - Systém řekl, občane, máš možnost si svůj všelidový majetek podílově převzít do své správy. Mj., já pořídil i akci Juty - žádné bezcenné papírky. Těmi se staly tkz. 10 -ti násobek jistoty ... Souhlas, i podvody - zejména pak s Fondy. Na straně druhé jako popelnice - Ona existuje. Pokud ji někdo ukrade, problém, ale ona nemizí - využívá ji někdo druhý. Jistě, já jsem dozrán ... Příkladů hora. Nicméně A.Babiš vnesl nový, inovující prvek ! Dluh Agrofertu asi 25 mld Kč ... 220 firem zisk generuje i tvoří jistinu bank. Přesto vlastní děti dobré - Bílé koně. "Babiš své děti Adrianu a Andreje do případu zatáhl sám v březnu 2016, když musel na mimořádném zasedání Sněmovny vysvětlovat, komu farma patří". To je moc , i koně byly utahány - již ochořely ! ...Šílený vozka:-)

Zdroj: https://www.denik.cz/z_domova/babisovy-deti-se-chteji-vyvlect-z-kazy-capi-hnizdo-kvuli-zdravotnimu-stavu-20180116.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=denni-tisk

0 0
možnosti
JF

Máte pravdu, ale ty parazitické zrůdy, kterým dnešní systém vyhovuje, budou ještě hodně kopat, než zdechnou.

1 0
možnosti
BD

Babiš vyplnil díru na trhu,kde chtěli pohřbít zemědělskou výrobu a předat ji do zahraničních rukou. I když to zákon zakazoval,tak se na tom pracovalo.Dodnes se skupují pole i lesy a celé církevní restituce jsou na tom vytvořeny. Osobně jsem v tomto systému několik let pracoval. Vím o co jde a jak se to dělá.Taková Ukrajina na to již dojela a nemůže se vzpamatovat. Ukrajina se musí dobrovolně rozpadnout na částečky.

Dnešní rozhodnutí o nevyslovení důvěry vládě je výsměchem voličům. Lidé nejsou blbci a vidí to jasně.

1 1
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........