Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Copak se stalo milá Jarmilo - máte nějaký šok ?VVV

0 0
možnosti

Já bych tady ráda přivítala třeba bílé farmáře z Jižní Afriky, ( nejsou to okupanti a nevolila jsem SPD), kteří tam momentálně svádějí bitvu o holý život, o přežití, o svůj majetek. Vždyť oni si pak Afričané určitě poradí, jak vypěstovat úrodu, jak živit dobytek, aby dal mléko, či maso, ale ne jen v tu chvíli, ale i za rok, za dva. Mají zářný příklad v sousední Zimbabwe, kde se to po vyhnání bělošských farmářů povedlo, a daří se jim tam úplně skvěle, že? Rv:-/.

5 0
možnosti

I tam se situace uklidní. Tamní lidé jsou v Africe již několik generací.

0 0
možnosti

Řekněte rovnou, že se máme stát součástí Ruska, ušetříte písmenka.

0 0
možnosti

Vývoj jde do svéprávných autonomních území. A tak i Rusko bude rozděleno do mnoha celků. Evropa zcela jistě bude konfederací.Dnešní názory mnohých lidí,a to i včetně Vašeho jsou směšné.

0 0
možnosti
Foto

Připomněl jste mi internacionálu, Rudé šátky na slunci hoří, široká strana maja radnaja. Písně, které jsme museli zpívat coby školáci a které byly nabité optimismem a výzvami. Věřit se tomu dalo jen do chvíle, než člověk získal rozhled a zkušenosti. Nechci tu okupanty ani příživníky odnikud. Nevadí mi přistěhovalci, kteří v Česku chtějí spořádaně žít. Živit se prací a přizpůsobit se. Neotravovat nás odlišným způsobem žití.

8 0
možnosti

Internacionála měla ve své době určitě smysl. V Evropě musíme pochiopit,že tady žádné území není konkrétně nikoho a všichni mají právo na život. Příživník je ten,kdo žije na úkor jiného. To jsou například všichni invalidé a staří lidé. Imigranté by určitě neměli být příživníky. Přizpůsobování asi nelze vynutit a odlišný způsob chápání života a společnosti se jistě naučíme tolerovat.Určitě Vás dnes otravují více cikáni než nějací muslimové. I bezdomovce lze tolerovat,A práce časem nebude podmínkou života. Robotizace a průmyslová revoluce 4.0 není utopie.

Do budoucna nelze vyloučit,že se zdejší obyvatelstvo bude stěhovat jinam. Třeba do severní Afriky či na Sibiř. Chce to jen změnit úhel pohledu. Tady se to výborně podařilo skoro všem Vietnamcům.

0 0
možnosti

Já mám s voličem SPD čerstvý zážitek z praxe. Chodím na rehabilitace, čekám v recepci, vedle mě se zouvá mladík. Z kapsy mu vypadl kasr. Povídám - "na co to máte?" Odpověď: "Na migráče!" ;-D;-D;-D

2 3
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........