Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J66i84r56i 36T80i24c16h13y

17. 4. 2018 15:39

Trenice mezi USA a Ruskem nemaji zadny smysl, protoze nas uhlavni nepritel je ted islamismus.

0 0
možnosti
BD

Základním nepřítlem není žádný ismus- ale lidská pitomost. Islamismus jsme si vymsleli,abychom měli nepřítele.Jenže mít na zemi několik miliard nepřátel prostě nelze. Pan Tichý je velmi pomýlený.

0 0
možnosti
VV

Nevim co na tom bylo neslusneho ci mimo, ale zmizelo to.

Pokusim se to zkratit a znova. neznam zadne nepratelstvi mezi USA a Ruskem do doby tesne povalecne. A Gorbi a jelcin take s US presidenty nemeli spatne vztahy. Dalo by se rici i ze byli pratele. Ovsem v reziji plukovnika KGB je tomu jak pisete.

1 0
možnosti
Foto

Neslušné je vše, co se někomu nehodí do krámu. Např. zájmeno osobní "Vy". Je neslušné? Ano, mně je smazali. Proč, jsem se nedozvěděl.

Dobré vztahy mezi RF a USA či NATO byly do doby, než si nějací dovolenkáři udělali výlet na Ukrajinu a zlí Amíci si chtěli na Krymu postavit raketovou základnu, maskovanou jako školu. Tak jim to Putin musel zatrhnout. Řekněte, chtěl byste, abyste ve škole měli pod katedrou atomovku?

R^

2 0
možnosti
JV

Nechci rejpat, ale že by se ruští vojáci motali po celé planetě, to jsem si nevšiml

1 0
možnosti
VV

Tak se do toho sveta vydejte, divejte se a poslouchejte. Rustinu si cech s mnoha jinymi jazyky nesplete.

1 0
možnosti
Foto

Na Ukrajine už dávno ten "lov brancov" zastavili a majú štvrťmiliónovú armádu, čiže plný stav. Trošku ste zaspali. :-)

1 0
možnosti
BD

Třeba jsem zaspal. Oni již nemobilizují a mají jen žoldnéře ? Zvláštní.Potom se omlouvám za staré indormace. Viděl jsem záběry a bylo to nelidské.

0 1
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........