Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Vážený pane Buriane. Karel Janeček to v klipu dostatečně vysvětluje. Poslechněte si ho ještě jendou a pozorně.

0 0
možnosti
PB

Popravdě jsem si klip vůbec nepustil.

0 0
možnosti
PB

Tak z článku jsem pochopil, že mimo vás jsme všichni pitomci, kteří nechápou nástup nové společnosti. Nejvíce jasno v tomto mají země s obří kriminalitou, zadlužeností, zaostalostí, anebo diktaturou. Škoda jen, že jste trochu více nerozvedl ty základy "nové společnosti" abych věděl, co mi vlastně uniká.

1 0
možnosti
BD

Poučených pitomců,jako jsem já, je pořád víc. Nové technologie se záměrně utajují a ekonomové nejsou vzdělaní právě v technických záležitostech.A již nelze nadále pomocí ekonomických triků vytvářet další fiktivní majetek. Měny nejsou nyní podloženy žádnými konkrétními hodnotami. Jde je o sázku na důvěru a to je málo.Krize jistě přijde,jen se neví, z které strany.V

0 0
možnosti
RP

Asi před rokem jsem viděla dokumentární film o obrovských miliardových investicích Číny do afrického kontinentu. Občas si na to vzpomenu,protože od té doby jsem o nich žádnou zmínku nečetla. A určitě to čínští podnikatelé nedělají z lásky k bližnímu..A k nám se zatím pohrnou ti bez vzdělání a chuti do práce..

0 0
možnosti
BD

Bohužel nám ujel již vlak. V minulosti jsme také investovali do Afriky,protože je to kontinent budoucnosti. Evropa se bude stěhovat částečně do severní Afriky a částečně do Jižní Afriky. Tam ostatně již byla a nyní jsou tam poblémy.Již v nejbližší době to bude možné,Jen likvidace Kadaffiho byla velká chyba. Ten měl hezky našlápnuto na zavedení nové společnosti. a tak musel jeho režim zmizet.Ale vše má své stinné i dobré stránky. Všichni cítíme,že se něco děje a změny musí přijít. Není možné,aby světovou společnost ovládalo pár desítek rodin. Současný pojem bohatství se změní po zavedení výroby energie prakticky zadarmo. A bude náhle a rychle vše jinak.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........