Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milý pane Kindle.

již jste reagoval na mé jiné názory a pořád stejně hloupě. Vůbec mne neznáte a děláte zbytečné závěry. Zcela určitě se mne nikdy lidé nebáli. Možná Vy, ale já Vás také neznám.Celý život se zabývám ekonomikou a jsem i vystudovaný člověk s velkou praxí.V době komunismu jsem byl i nádeníkem a bezvýznamným dělníkem. Jste vedle, jak ta jedle. A co jste v době komunismu dělal Vy ?V

0 0
možnosti
Foto

Prostě jste zmrzl v době komunismu a stýská se vám, že už nejste tím, koho se lidi báli. Ekonomice nerozumíte ani to, co se za nehet vejde. Vaše neznalosti vám stačili v době komunismu k vedení továrny, ale dnes jste vedle jak ta jedle.

1 1
možnosti

V každé zemi se nacházejí nějaké problémy. Zajímavé je ovšem to, že z bývalých zemí RVHP máme nejlepší hospodářské výsledky a právě ty jsou v Rusku nadále mizerné!!

1 0
možnosti

Nebuďte naivní. Zdaleka nemáme nejlepší hospodářské výsledky a celé naše hospodářství stojí a padá s hospodářstvím Německa.Nemůžeme ani náhodou opustit EU či Nato.Euro nemáme proto,že tady vládne mafie,která to potřebuje k životu. A lehce Vám mohu dodat mnoho příkladů.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........