Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Dospěla další generace, které se stýská po nějaké revoluci. To je celé. Prostě moc slimáčků a málo salátu.

0 0
možnosti
JH

Jsem ráda, pane Hornere, že jsem dnes rozproudila váše mozkové závity a téma mého, již adminy z hlavní stránky jen na můj osobní blog, přesunutého článku vás zaujalo a donutilo napsat dva články k migraci. Ubezpečuji Vás, že je střílet nebudu a za svým článkem si stojím, ať se vám to i adminům líbí nebo ne. Přijímat tyto lidi je nebezpečné a nezodpovědné. Napsala jsem to, co si o nelegální migraci a migrantech konkrétně ze Subsaharské Afriky myslí většina lidí a řádně to ozdrojovala. P. S. i tu negramotnost jsem doplnila zdroji. https://holotova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=672666

0 0
možnosti
JH

Omluva pane Dvořáku, příspěvek patří k jinému článku, nevím, jak jsem tohle nedopatření dokázala :-). Vám za váš článek karma a R^

0 0
možnosti
BD

Vážení diskutující.

Již se vykašlete na staré úvahy o komunismu,StB a Ruských intervencích. Doba je jiná a Vy jste jen pozůstatkem bolševického myšlení z minula. Kritizujete různé věci z minulosti a chováte se jako informátoři StB .!

Je to hnus velebnosti - jděte se raději propadnout do západního Německa.

1 1
možnosti
KH

Doba je sice jiná, ale gauneři zůstali stejní a chtěli by, aby se na jejich lotroviny zapomělo ve stylu "Čo bolo to bolo, terazky som majorom." Jenže to nejde, "účty" (a i ty za temnou minulost) se musí platit.....

0 0
možnosti
MK

Umělci podle vás nesmí projevit svůj názor?

Aha, vy máte raději takové, kteří podporují režim podpisem anticharty!

3 0
možnosti
BD

Vůbec mi nevadí umělec,která před mnoha destkami let podepsal nějakou chartu či antichartu. Pokud pracuje dál a dobře je to OK. Když ho mají rádí i lidé dneška- ještě lépe.

Umělci i všichni lidé mají právo projevit svůj názor. Jen to více zavání snahou o zviditelnění a komerci. Mohou klidně vystupovat zadarmo a vše si platit z naspořených peněz.

Myslím,že to Klus předvedl dokonale. Šlápl dost vedle.V

2 0
možnosti
KK

Snažil jste se hodně, ale stejné nic se dá popsat i více řádky. :-/

Za mě: "škoda papíru".

0 0
možnosti
Foto

Beru, že nevidíte rozdíl mezi stávkou a bojkotem. K dalším teoriím se ani nemá cenu vyjadřovat. Ale napsat " konzert " a jít s tím na veřejnost, to chce odvahu....;-)

2 0
možnosti
BD

Konzert i koncert je jedna věc. A kdo to nepochopí,měl by se učit angličtinu.o

0 0
možnosti
LN

Proč do sebe melete věci, které spolu nesouvisí. Nebo si snad myslíte, že základem demokracie je držet hubu? Nebo jako že nemůžu bojkotovat místní taxikáře? Nebo že si naopak musím kupovat Babišovy koblihy, protože vyhrál volby?

7 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 1
možnosti
Foto

8-oco je to lidem běžným?

0 0
možnosti
JH

zajímá mě kde budou vystupovat (hrát) , když větší akce( téměř všechny) podporuje Agrofert a obce na jejich honoráře prostě nemají

2 2
možnosti
PK

P81a13v25e41l 26K10a59r49a34s

31. 7. 2018 12:11

Myslíte, jako že se trestně stíhaný STBák postará, aby si už nevrzli?

4 3
možnosti
SB

Dělat si iluze o Babišovi, to by bylo jako dělat si je o Novotného komunistech.

Dělat si iluze o lidovcích, ODS nebo o TOP 09, to by bylo jako dělat si je o Dubčekových tzv. reformních komunistech.

Přiznám se, že jako dítě školou povinné jsem si je dělal, ale nyní na prahu šedesátky už bláznit nebudu.

Je to jen boj o koryta a ani náhodou to není boj dobra se zlem.

Umělci ať si říkají, co chtějí, ale já těmto novodobým reformním komoušům nevěřím a tleskat jim nebudu.

A při své lásce k Verdimu, Smetanovi, Dvořákovi a Čajkovskému se bez jejich umělecké produkce obejdu i z toho hlediska osobního kulturního vyžití. Tak ať si stávkují, jak chtějí, ať si bojkotují, co chtějí, mně chybět nebudou.

8 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........