Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P45e38t67r 12B86u28r55i94a37n

22. 10. 2018 1:12

Četl jsem od vás hodně fest pomatených blogů, ale tímto jste posunul svůj osobák opět k dalším výšinám. Tolik naprosto zbytečných a hloupých slov jsem nečetl ani na žádném předvolebním letáku. Velká gratulace.

6 0
možnosti
Foto

R^ to je, Petře, výtvor vysokoškolsky vzdělaného člověka. Neuvěřitelné.;-(

4 2
možnosti
BD

Milý Petře a Marie.

Asi necítíte,že se něco na světě opravdu mění.Je snad jasné,že naše " západní" problémy si vytváříme sami a okolní svět již jde jinou cestou.My se tady tváříme,že naše cesta je správná,ale podstatu našich chyb nechceme pochopit. Já nevidím možnost zlepšení pomocí překonaných praktik. Konzervativní stanovisko nikomu nepomůže.A na předvolebních plakátech se u nás již píší výhradně pitomosti.V Já si pamatuji,že mi jeden chytrý človek asi před 55 lety říkal, že titul inžených,profesor či doktor může být použit i jako nadávka a jsem si toho velmi vědom. A takových pitomců jsme potkal v životě velké množství.V

1 0
možnosti
BD

Rád bych si také přečetl nějaký Váš smysluplný blog.Bohužel jsem žádný nenašel.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........