Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)......Pane autore, většinou Vám fandím, ale dneska jste trochu mimo. Alkohol se pije od nepaměti! Už Kristus v Káni Galilejské, když svatebčanům došlo víno, udělal zázrak a proměnil vodu ve víno.

Doporučoval bych Vám vyhledat si kardiochirurga dr. Pirka, nebo prof. Šamánka, tam byste se dověděl, že mírné požívání alkoholu,(denně, ne se jednou za týden ožrat), prospívá zdraví. Já jsem toho zatím živým důkazem, praktikuji to léta, funguje to. Dodávám.....kdo tomu nerozumí, ať se do toho nepouští! Hranice mezi konzumentem a alkoholikem je velmi tenká !

0 0
možnosti
BD

Toho pána jsme poznal osobně a vím o co jde. Ale řekněte mi,co je na tom špatného,neprodávat alkohol na benzinových pumpách . Bydlím u benzinové pumpy a vidím,kdo jsou zákazníci.

0 0
možnosti
BD

Samozřejmě notorický alkoholik je něco jiného, než občasný piják vína nebo domácí slivovice. Já píši o těch notoricích..

0 0
možnosti
BD

Já s Vám plně souhlasím. Ale problém je u narušených jedinců,co se dostanou do stavu notorika.A těch je pořád hodně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........