Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P70e95t10r 78B31u82r43i23a46n

13. 12. 2018 9:57

Panebože. Opět glorifikace doby, kdy budou pečení holubi sami lítat do huby.

2 0
možnosti

Vy nevěříte,že pečená drůbež létá ? zajděte si do KDF a tam Vám to vysvětlí i s ochutnávkou.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že už jsem vám to jednou napsal, ale ač nerad, musím se opakovat:

Vaše vidění reality vám teda vůbec nezávidím.

4 0
možnosti

Jaké je vaše vidění reality neznám, pane Macháčku.Je obdivuhodné,že znáte můj světový názor. A závidět mi opravdu nemusíte.Jen Váš falešný optimismus nesdílím,jako většina lidí v Česku.

1 0
možnosti

:-).......Máte plnou pravdu !Staré země EU dávají zemědělcům podstatně vyšší dotace na jednotku výroby, než mají země nové. Zemědělství u nás bylo EU nejméně o jedenu třetinu ,(v některých případech i více), po sameťáku zlikvidováno, jako nežádoucí konkurence.

Takže.....platíme západu za jídlo horší kvality, než je u nich, dostáváme nižší dotace pro zemědělce. Babiš hospodaří na 5 % půdy vlastní a pronajaté! Je to snad jiný zemědělec? Je to jenom hon na člověka, který vadí těm, co to tu v minulosti bez obav z postihu, rozebírali ! R^R^R^

0 5
možnosti
Foto

tak proč to jídlo horší kvality objednáváme a kupujeme???

2 0
možnosti

Tak jsem si přečetl tentoblog a nějakjsem nepochopil autora - v jiném blogu píše že Babiše nevolí, ale hubu má celou od koblih Rv

Autor používá výrazy jako ,,demokracie,, a zcela vážně uvažuji, zda autor tuší co vlastně slovo demokracie znamená .

Autor také píše o dotacích pro zemdělce - bohužel problém je v tom, že ti nejmenší, kteří by dotace potřebovali nedostanou nic a v této zemi 30% lidí nechápe, že právě tuto podporu dostává jeden z nebohatších lidí v této zemi !!

Čapí hnízdo není ve zlodějnách jednoho pána zase tak významné - jenže tady je to zcela jasné - Agrofert prostě není malá firma, prok kterou byla pomoc určena - mám pro 30% ovčanů drobnou radu - běžte se zeptat do hospody, kolik hospodský dostal na dotacích - běžte do malých penzionů a zeptejte se kolik milionů dostali z EU na podporu malých podnikatelů !!

10 1
možnosti

Pane Vondráčku.!

Babiš je výplod naší podivné pravice. Opravdu jsem ANO nevolil i když mám dobré koblihy rád.Volil jsme piráty,kteří mne zklamali ve všem.V zemědělských dotacích se dávají dotace jinak než na obdivuhodné tunely jinde. Tam je to o hektarech a komoditách. Jde o jiné dotace,než jsou silnice a cyklistické stezky.

2 0
možnosti
Foto

Je nutné požádat BIS, aby v rámci honu na čarodějnic, aby zveřejnila jména všech čínských a ruských agentů, kteří se po našem území pohybují, a také všech jejich informátorů.

1 1
možnosti

Nebudou si vypouštět svůj rybníček. A navíc je vše utajované a my to nesmíme vědět. Hlavně z poznatků žije europoslanec Štětina - bývalý velký komunista.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........