Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Magnetický pól se přesouvá a na smysluplnosti blogů je to znát. Přečetl jsem tři a všechny vykazovaly stejné rysy popletenosti.

0 0
možnosti

Milý Štěpáne. Dělat si prdel z vážných věcí se nevyplácí.Je hezké,že čtete moje blogy, ale vaše vyjádření nejsou konkrétní. Já se rád poučím,když mi něco plodného napíšete také.To co se vám zdá jako popletenost je můj záměr,aby lidé reagovali. Jen se ni to někdy u nějakých jedinců nepodaří.

0 0
možnosti
Foto

Svět se již opravdu zbláznil ?Ani ne, ale někteří jedinci ano.

2 0
možnosti

Vždyť Vás nikdo nenutí to číst. Ale já Vás mám docela přečtenou.

0 0
možnosti

Já jsem ekonom.A dokonce si zatím mohu psát co chci a co cítím.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS