Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milý pane, já osobně na tuhle skvělou lotérii nedám dopustit, a buďte tak laskav a na tuto soutěž nám příznivcům nešahejte!!!

Ve volném čase při venčení psíka občas projdu obchodní třídu, kde z košů před prodejnami vybírám odhozené účtenky, a za oblíbenými obchodními centry se podívám do kontejnérů, kde bývají vyhozené, zákazníky patrně neodebrané doklady o nákupu (účtenky), které poté večer zadám do této lotérie a též jsem párkrát nějakou tu stovečku vyhrál.

Nicméně od té doby, co tato lotérie běží jsem zjistil, že v oněch kontejnérech bývá často z prodejen vyhazováno zboží s drobnými vadami, či které se v rámci všelikých akcí neprodalo. A mnohé je zajímavé a poměrně atraktivní. Tak jsem za dobu, co to praktikuji přišel ke značné zásobě všelikého zboží a mám tak již druhý rok zajištěny dárky k narozkám, jmeninám, vánocům a podobně pro široké příbuzenstvo a známé, o jehož původu sice příliš nevědí, ale o to větší radost jim působím a podobně z toho mám radost a potěšení i já. A přitom jsem z portmnonky nemusel vytáhnout ani korunku.

A musím doplnit, že hodnota takto získaného zboží mnohokráte překračuje hodnotu výher, které jsem z losování vyhrál a obdržel. A to se přeci vyplatí.

0 0
možnosti

Blahopřeji Vám ke spokojenému životu mezi zloději.

0 0
možnosti
Foto

Každá koruna, kterou jakýkoliv člověk utratí dobrovolně, je dobře utracenou korunou. Tedy i ty co někdo vyhodí za hazard. Každá koruna, které se člověk musí vzdát pod pohrůžkou násilí, je špatně utracenou korunou (daně a jiné státní povolenky).

1 0
možnosti

Vaše názory jsou obdivuhodné.Jen žijete ve špatné zemi.VTrošičku Vás i chápu !

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........