Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Babiš chce efektivitu a úsporu."

Dojal jste mne hned v samém počátku. ;-D

6 1
možnosti

Chtěl jsem na to samé reagovat, ale opakovat se nemá cenu.

0 0
možnosti

Náš premiér je palice dubová, už má vybraný jiný pozemek v Malešicích. Vypadá to, že si Praha svůj okruh bude muset zacvakat sama.

1 0
možnosti

V Brazílii si svého času postavili dokonce celé město, kam přesunuli vládu a úředníky; nevím jak dnes, ale nikde jsem se nedočetla, že by toho litovali.

Úřednická čtvrť, nebo vládní čtvrť, by byla dobrým řešením, nejen kvůli materiálním a energetickým úsporám, mělo by to i mnoho dalších výhod pro občany, protože by centrální úřady byly na jednom místě. Jenže vykládejte to těm, kteří si v té "detašovanosti" libují a konečně, taková procházka po Praze cestou mezi dvěma ministerstvy, to je něco!

Klidně by se ta vládně-úřednická čtvrť mohla postavit někde mimo Prahu, jen aby tam bylo vlakové spojení, napadá mě třeba Banešov.

3 1
možnosti
Foto

všechna vajíčka se nemají nosit v jednom košíku.

2 0
možnosti
Foto

"Pomatenců se rojí pořád více a více."

A někteří zde píší blogy

6 2
možnosti

Vy blogy nempíšete ? Proč ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........