Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za zmoudření pana Bedřicha Dvořáka. ;-D

3 1
možnosti
BD

Já jsme nikdy nebyl moudrý. Nemám VUML. Jsem jen absolvent VŠE Praha v dobách konce totality.Tak, co by jste chtěl.A zmoudření ani neplánuji.V

1 0
možnosti
PK

Tuto otázku si pokládám taky, ale neumím na ní bohužel odpovědět. Nějak si nedovedu představit lepší časy než nyní prožíváme... a to skutečně nemyslím konzum.

2 0
možnosti
BD

Já si již docela dobře dokáži představit lepší časy. Jenže je tu armáda lidí,kteří jsou zaslepeni svoji malou zkušeností. Dávám jim tak 20 let na probuzení ze sna.

Možná to bude rychlejší a horší.

Bohužel.

Pamětníci starých dob již vymírají a nová generace žije v iluzích.Jde o přirozený vývoj nové společnosti.Nejde o žádná dramata.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........