Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, tedy jsem.

Jedná se o fakenews, o elfing, nebo trolling?

Náhodou pravdivost mediálních bublin stále se prohlubuje. Ještě ráno národní investiční plán zahrnoval investice ve výši 8 bilionů korun, odpoledne už jenom 6,5 bilionů korun.

Koho že jste to volil ještě předevčírem?

0 0
možnosti
BD

To kdybych věděl,tak Vám to řeknu. Já prostě nevím !

1 0
možnosti
Foto

J66a98k66u15b 36R23o43t46h

16. 12. 2019 15:54

Ano, to jsou přesně fakenews z prostorů, kam chodíte informace čerpat. BTW - ještě srdnatě diskutujete na Sputniku s názory tak konvenujícími tamním nacionálním bolševikům? :-/

0 0
možnosti
BD

Pokud považuje třeba Jožo Ráže za bolševika tak to je ono.Já ho za bolševika nepavažuji. Ale bolševiků je plný parlament ,vláda a celá státní systém.Jožo Ráž se považuje za komunistu a křesťana, neb jde o ideologie etické a velmi podobné. Já se považuji za optimistu,který chce spravedlivý svět,kde je ceněna pravda a kde se nekrade cokoliv.. Proto chápu jak původní židovská i křesťanská pravidla pro žití ve společnosti..V A dokonce věřím,že se tyto zásady prosadí i v obrozeném USA

0 0
možnosti
RJ

To i ten starodávný Hrom měl menší zprávy než tohle to. Kde na to chodíte? nějaký zdroje třeba?

0 0
možnosti
JB

R^ Vzpomněl jsem si na povídku Jaroslava Haška "Státoprávní deník Samostatnost" :-)

0 0
možnosti
Foto

to je tak krásně pitomý, že jsem tomu dal karmu

2 0
možnosti
BD

Lidé přeci nemohu věřit každé pitomosti, i když to bude následně holá pravda I Nám před 60 lety říkali,že budou viset televize na zdi a lidé budou mít osobní telefony s televizí. A dnes to je již obyčejná realita.,

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........