Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

pan

George Holy 3344 v příspěvku v diskuzi

"Ano, Severni Amerika" ledacos objasňujje.

Zapomeňte na dosavadní politiku. Všude je již situace na hraně a může cokoliv bouchnout. V USA dokonce počítají s jakousi občanskou válkou při rabování potravin. Dav 500 000 lidí nikdo nezastaví.U nás si trošku pobrečíme a nikdo nebude říkat- " já to říkal". Nevíme nic my ani vláda a parlament. Politika se dostala do oblasti zbožných přání,které nikdo nezrealizuje.

0 0
možnosti
Foto

Nějak tomu nerozumím.

0 0
možnosti
AT

Já ano. Pan Dvořák už několik let opakuje mantru "čekají nás velké změny". Statisticky vzato mu to jednou musí vyjít. A pak napíše blog ve stylu "Já jsem to říkal"

1 0
možnosti
Foto

Obávám se, že zase váš blábol.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........