Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Ano znám někoho kdo zemřel na koronavir, ano znám lidi co onemocněli, ano zažil jsem měření teploty mimo mediální místa...

1 0
možnosti
Foto

Vy se z toho ano pominete ;-D

1 0
možnosti
IM

Co mi doba přinesla?Znechucení ze lží,falešných informací a omezení života,což mi už nikdo nevrátí.Neznám ve svém okolí nikoho,kdo by onemocněl tolik propagovanou chorobou a přes musíme žít jako ovčané.

1 2
možnosti
BD

Mám úplně stejný pocit a vadí mi to. Ale vznikl další neřešitelný strach.

1 0
možnosti
Foto

;-DDnes má službu Karásek

3 0
možnosti
Foto

PROČ?!!8-o si říkám pokaždé, když čtu vás blog.;-D

1 3
možnosti
Foto

... další prohlášení typu:" Já sice nic netvrdím, ale na má slova dojde"

2 2
možnosti
PK

Mě tato doba přinesla řadu překvapení, vládu komentovat nebudu, na to je zde k dispo jiná sorta, ale co byl pro mě velmi příjemné a popravdě, nečekal jsem to...jak si lidi začali pomáhat, alespoň v mém okolí a v obchodech též.

4 0
možnosti
Foto

Dokonce pár kutilů vyrobilo několik ventilačních aparátů a proslýchá se, že si někdo troufl i na mimotělní oběh.

1 2
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........