Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

L73u41b61o71š 19K71r64i20m13l

21. 6. 2020 10:16

Teda vy jste pesimista. Super odborník Havlíček nás zachraňuje a vy v tom vidíte nějaké nástrahy

0 0
možnosti
BD

Luboši !

Já v tom vidím především hloupost a zbytečnost těch našich nejvyšších odborníků. Předložený plán pomoci je pitomost hodná opovržení.

0 0
možnosti
FD
MB

Mé bezprostřední poznatky z praxe - Je dobré 13.3 zavřít nebytové prostory a 19.6. 2020 si přečíst pokyny MPO ! Stát se chová jako vždy - Nepřátelsky, s byro nástrahy minového pole - Od běžného OSVČ se vyžaduje "Diplomová práce" ! Shoda s mými uživateli - K čemu je tento stát vůbec dobrý a hlavně ! - Komu vlastně slouží ? ...

Trh prokazuje, že tržby se propadly asi o 70%. Lidi nemají ochotu utrácet, kupní síla je slabá a převažují obavy. Výdaje směřují na věci nezbytné, i zde problém - Ceny energií, potravin - zeleniny. Očekávaný trend od 01.09 - Je pochmurný ! Skončí programy k udržování umělé zaměstnanosti ! ...

Obešel jsem všechny - řešil. Bez vyzvání - nájemné 100% prominuto, sníženo. Mám ztráty - mám radost. Spolupracuji především s ženami - roky úžasné ! (Prodej - služby - minirestaurace). Smyslem je přežít - podpořit se a pokračovat ...

Ve smyslu kompenzace nájemného, - jsme cíleně nezažádali ani o 1 Kč. Pomůžeme si vzájemně ! Je otřesné, sledovat evropskou ostudu AB, měnící se přístupy např. ke Smartwings a podobným subjektům. To, co sdělují skuteční lidé práce - Si netroufám zde napsat. Dostal bych mega Ban ... !:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........