Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Měl byste se naučit psát správně česky. Před interpunkcí se mezera nedělá, za interpunkcí ano. ;-)

1 1
možnosti

Já se neskromně řadím mezi normálně myslící muže, ale musím říci, že žena, lehce navoněná exotickým parfémem, ve mně vzbudí mnohem lákavější představy, než žena, kolem níž se vznáší nakyslý odér z propoceného podpaždí a bůhví ještě čeho.:-)

2 0
možnosti
DH

Pane Konrád, že musíte after shave používat alespoň 3x denně se skutečně vůbec nedivím, když tady čtu Vaše příspěvky.

Vždyť je psychicky náročné je nejenom číst, ale napsat něco takového, co se tradičně daří Vám, musí být fuška při které se Vám zapotí celé tělíčko od plešky až po konečky prstíků na nožkách.

0 0
možnosti
OU
Foto

R^ Lidé už jsou tak zdegenerovaní, že přirozená vůně, například lidského těla, jim smrdí, a umělé chemické sajrajty jim voní. Já osobně jsem na tom jako Vy - nemám ráda ty deodoranty, jsem na ně téměř alergická. Takhle jet s někým takto "navoněným" třeba ve výtahu, to je tedy zážitek...

1 0
možnosti
OU
Foto

No, asi už víte, co vám ještě zbývá.

1 0
možnosti
OU
BD

Pan Konrád je asi ten typický sprejař. Proč by se neměl chlap potit ? Proč by nemohl nosit poniožky v sandálech ? A kolik viděl v životě chlapů s metrovými chlupy v nose ? Zapotil se vůbec někdy při souloži ? A co řekla jeho partnerka na okažité prosprayování ? No nevím,nevím ........V

3 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........