Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můj zubař má tři ordinace , běda když přijdu s bolavým zubem po sedmé hodině,musím buď čekat až si udělá čas nebo přijít na druhý den.Když měl dovolenou a já jsem musel k jinému zubaři,tak mě málem vyhodil s tím,že díra v zubu mohla týden počkat a ošetření za které jsem neplatil spočítám na prstech jedné ruky.

0 0
možnosti
Foto

I53v98a61n 62M15a94r77e97k

8. 8. 2020 15:51

Došli jsme tak daleko, že když jsem v pondělí navštívil svého zubního lékaře s tím že mě pobolívá zub, "poradil" mi , ať navštívím v sobotu (za 6 dní!) zubní pohotovost ve Zlíně.

To jsem i učinil. Zub mi tam otevřeli s tím, že zbytek dodělá můj zubní lékař. Po týdnu, opět v pondělí jsem opět navštívil svého zubního lékaře i se správou z lék. pohotovosti. Pan doktor, resp. jeho zdrav. sestra mě objednala k ošetření za měsíc. Okamžitě jsem vyhledal nového zubaře, ještě týž den mi tam dal vložku a další týden zub opravil k mé spokojenosti úplně.

0 0
možnosti

A na co si stěžujete? Rychle jste si sehnal kvalitnějšího zubaře. Všemocná ruka trhu zapůsobila.:-)

0 0
možnosti
Foto

Chodil jsem ke státnímu zubaři a bylo to levné. Nebyl jsem spokojen a nebyl jsem sám, kdo nebyl spokojen. Tak jsem šel do soukromé zubní kliniky. Musel jsem sepsat přihlášku, kde jsem uvedl, jaké mám nemoci, jaké léky beru a podepsat prohlášení, že pokud nebudu chodit na pravidelné zubní kontroly a dentální kontroly budu vyřazen. To u státního nebylo ani náhodou Byl mně proveden rtg. celé čelisti. Pak jsem šel k zubaři. Ten mě posadil před velkou obrazovku na kterou promítl moji čelist . Pak mně ukazoval, co je na zubech špatné, a co bude třeba opravit. Většina zubů, které dělal státní lékař měla plomby nedotlačené a pod nimi se zub dál kazil. Pod některými zuby už byly váčky a musely ven. Manželce, když vrtal zub, tak se provrtal státní zubař do vedlejšího zdravého zubu. Zubní náhradu nasadil manželce obráceně. Prostě ji na zuby narval. Při vrtání zubů je samozřejmostí injekce a ne když státní zubař vrtal mně dva krčky ze slovy, vy jste chlap, vy to vydržíte a nedal mně je ji aniž když jsem prosil. Na zubní klinice jsou vám nabídnuté tři možnosti zubních náhrad od nejlevnější až po nejdražší a zubař vám řekne jejich výhody a nevýhody a doporučí tu střední náhradu. Přístupu a chování k pacientů u soukromé kliniky je nesrovnatelné Zvyklý na to, jak s vámi jednali státní lékaři a najednou přijdete někam, když jste vážený pacient je úžasné. Před každým zákrokem je vám podrobně vysvětleno, co se bude dělat. Než začne práce na zubech je vypracován plán, co se bude dělat v jakém pořadí a kolik to bude stát Na dentální hygieně jsou vám zuby vybělené, je vám ukázáno jak zuby správně čistit, jaké kartáčky se hodí pro vaše zuby a jakou zubní pastu používat. Dnes mám zuby v pořádku, čtyři roky už jsem zubaře nepotřeboval mimo pravidelných kontrol a peněz nelituji. Na zubní kliniku chodí hodně seniorů, protože ví, že kvalitní zuby nejsou zadarmo

1 1
možnosti

Kde žijete pane Kindle ? V České republice ? Tady již žádní státní zubaři nejsou.

2 0
možnosti

Jen doplnění ...zubař se těžko hledá, nové pacienty prostě neberou, pak nezbývá než vyhledat privátní ordinaci, tam ovšem vámi udaná suma na implantát z titanu je nepostačující a taktéž pro běžné ošetření kazu si uděláte díru do kapsy.

To je moje poslední zkušenost...... bolí vás zub, zubní kaz je Březen, překvapivě nemocnice v Hořovicích vám telefonicky sdělí, ano bereme nové pacienty, vstup , rtg zubů no a ten zoubek ošetříme , objednáváme na 30.6., tak jsem raději šel k tomu privátnímu, připlatil jsem si, ale měl jsem to druhý den fertig.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Jste výborný humorista;-D;-D;-D

1 0
možnosti

J87a22n 30R70á38ž

8. 8. 2020 12:20

Mít v puse co nejvíc zubů, a je jedno zda půlka jsou implantáty, je podmínka dobrého zdravotního stavu, zejména v seniorském věku. Repase chrupu je všude na světě drahá a každý s tím počítá, mimo Čechů, kteří chtějí mít vše zadarmo. O tom, že je u nás zubařina relativně levná, i co se týká implantátů, dokazuje, že na klinice kam chodím, je velká část pacientů ze zahraničí, i vzdáleného.

Mimochodem : Jedním z důvodů, proč jsem byl v aktivním věku dost šetřílek a neutrácel zbytečně peníze za "prestižní" auta a exotické dovolené bylo hlavně to, abychom si s ženou mohli dovolit na stáří i ty implantáty.

PS. Ne všichni stomatoogové dělají tři dny v týdnu. Na zmiňované klinice i její šéf (vynikající zubní chirurg) pracuje denně. K zubaři, co dělá jen tři dny bych nešel.

1 0
možnosti
Foto

K68a39r23e57l 93C85a80c63h

8. 8. 2020 11:31

Toto téma by mně dokázalo rozplakat.

1 0
možnosti

Mám v puse zuby jako noty na buben, samá pauza, pečuji o ně jak nejlépe dovedu, zatím to jde, doufám je ještě v nějaké pohodě udržím, ale na smích to nevypadá :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........