Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

houfnice ... na koho budeme střílet ?

0 0
možnosti
ZZ

Na nelegální migranty !!!

Je to sice drahé a málo efektivní, ale armáda zbrojit musí !!!

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DS

Potřebujeme hlavně vlastní děti.

Lidem z jiných zemí můžeme pomáhat především vzděláním. Protože ty země nemůžou zůstat bez svých elit.

1 0
možnosti
ZZ

Naučí se jazyk - a prchnou snáz do Evropy, místo toho aby pomáhali vlastní zemi !!!

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MB

Do života jsem mládežnicky vstoupil s vědomím, že jsem měl štěstí . Co mělo být už bylo ! Pak asi nejhorší pozice živno dědka - Prošel skutečnou Krizí, válkou a nic netušil o svém znárodněném konci v r. 1950. Podobně otec ! - Zhřešil vůči režimu, zastával se otce svého, Stb v patách. Bylo mi doporučováno, mlč a žij . Vše je na Věčné časy ... !

Po r. 1989 jsem seznal své překvapení. S vyjímkou války prakticky prožito vše. Včetně "Měnové reformy, cca 1:10", výměny zaměstnání a postavení se na vlastní nohy - OSVČ. 3 zaměstnání, obrovské úsilí. Spletenec nadějí a zmaru.

Vše prožito, i úspěšně zvládnuto, opět s vědomím - Co ještě má člověka překvapit ? Model Vlád ? prezidentové ? - Prakticky sbor, který vždy vyšel z mandátu bohatší, než-li tam vstoupili. Prokázalo se - nelze spoléhat na nikoho ! Tu zase Covid ! Prý jde o válku ? Tvrdím, že žádná není ! Nepochybně jde o překvapivou překážku, které je nutno čelit, jak ?

No jednoduše ! Celý život mít na vědomí, že bez problémů se žít nedá. Že je tady cosi silnějšího ! Že je dobré ty etapy života chápat - "Když se daří, asi to bude signál, že to brzy ustane" ! Občane, počítej s tím a připrav se ! Tak jako kdykoliv dříve - Tvoř si své zásoby, neoslabuj se rozvodem - spoléhej sám na sebe. Nevěř slibovačům, že bude lépe - To si zařiď sám ! Nyní je skutečně těžko, Covid ovšem pomine. Když nad tím tak přemýšlím, uznávám - Ty generace, zejména pak ta dědkova to měla nesrovnatelně těžší ! Oni to dokázali, přežili i kus hezkého života strávili ! Člověk především musí pochopit sám sebe - Zda je sobě přítelem - či nepřítelem. Já říkám přítelem, včetně dodatku - Jsem si vědom, že žiji v době dobré ! Byly horší ... :-)

2 0
možnosti
BD
Foto

K88a46r84e79l 56C39a28c66h

30. 10. 2020 23:51

Ten druhý odstavec snad nemyslíte vážně. A jestliže ano, tak to si můžete vykládat jen ve vaší sociální bublině. Tam je asi přání otcem myšlenky.

Jestliže se ptáte po nepříteli, tak je to o úhlu pohledu. Pro každého je potencionálním nepřítelem ten, kdo ho nějakým způsobem ohrožuje. Řekl bych, že ve Francii již má mnoho lidí docela odůvodněný názor na to, kdo tím nepřítelem je. A myslím si, že tam na položenou otázku nezazní odpověď, že je jím Putinovo Rusko. Já jsem možná paranoidní, ale mně celkem dost znepokojuje Turecko s Erdoganem. Ten mi svým chováním připomíná Adolfa tak, jak ho znám z knížek a historických dokumentů, které nám zprostředkovaly média. Toho jsem naštěstí nezažil. Narodil jsem se až z radosti po právě skončené válce a doufám, že umřu dříve, než další vypukne.

3 0
možnosti
PK

Naprostý souhlas vašim příspěvkem, nobelovku pro toho , kdo vymyslí a následně toho kdo zrealizuje, jak odstřihnout pana Erdoganai s jeho vydíráním...

1 0
možnosti
RS

Válka probíhá od počátku a nepřítelem jsme my sami sobě.

2 0
možnosti
BD

Zcela určitě. Jen lze mnohé lehce změnit. Nebo již ne ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........