Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem podle nadpisu očekával ten kvantový (neboli množstevní či částicový a nespojitý) pohled, ale v článku samém jsou popsány naopak pohledy spojité.

Připadá mi to jako poněkud klamavá volba titulku

0 0
možnosti
BD

Kvantový pohled já chápu právě ve spojitosti jevů,které jsem dosud chápal nespojitě. Dnes trošku chápu i zakřivení prostoru,nadsvětelnou rychlost a dosavadní nepochopení souvislostí. Prozření na lidskou společnost ještě čeká. Zde se marxistická teorie zmýlila a asi je vše jinak. Ale to je přece evoluce lidské společnosti a její vzdělanost. Konzervativní pohled již skončil. Poučení ze lživých dějin je nesmysl. Bude líp !

0 0
možnosti
Foto

Hledat spásu lidstva v nějaké ideologii je nesmysl.

0 0
možnosti
BD

vážený pane Matuško.

dnešní ideologie lží a podvodů nemá již nárok na další rozvoj. Každé volby kdekoliv nás neustále přesvědčují o této skutečnosti.Naposledy volby v USA. Nás ta fraška čeká na podzim.

Bohužel jste pořád v zajetí nějaké ideologie bývalého režimu a související kontraideologie.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........