Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marx měl pravdu? Co je to za nesmysl! :-( Marx si vymyslel nebezpečné nesmysly o zákonité nenávisti mezi skupinami lidí a ospravedlňoval tak nejhorší násilí.

2 0
možnosti

Vážený pane Petrík. Četl jste něco od Marxe ?Víte kdo to vůbec byl ?A rozumíte tomu ? Nevěřím ! Váš komentář to dokazuje.

0 0
možnosti

Juma lálika hatláma patláma e paprťála.

2 0
možnosti

nedelejte chytryho ;-)

1 0
možnosti

úplně jsem to nepochopil, hra probíhá totiž pořád a o budoucnost jde taky pořád.

0 0
možnosti

Prvních pár řádků ve mně vzbudilo dojem, že zřejmě nejste úplně střízliv.

Na a pak jsem četl dál a ve svém dojmu jsem se jen a jen utvrdil.

8 0
možnosti

Proc pouzivate cizi vyrazy, kdyz mame krasne ceske mocnitel?

0 0
možnosti

A zase jsou tu ti posvěcení ! Pan Vokoun i rád poradí. Jen netuším o co jde.

0 0
možnosti
Foto

To sluníčko je zrádné!

4 0
možnosti

Jeden můj dobrý kamarád je vědec a pracuje mimo území ČR a vždy tvrdil, že jeho řídí jen jeho žena a vy to takto zpochybňujete ......

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS