Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O čem to jako má být? A co to má vyjadřovat? Že by se prezidentská nemoc šířila i do podhradí?

2 1
možnosti
PK

Zaujala mě zmínka o americkém městě automobilů. Vlastně jsem na krizi v D. narazil při při sledování NFL, kde Detroit Lions stále ještě hrají.

Detroitská velká automobilová trojka – Ford, Chrysler a General Motors – se dostala do potíží a brzy bylo město plné nezaměstnaných. Na hranici bankrotu pak nepřivedly Detroit megalomanské plány a projekty, ale závazky z podnikových penzijních plánů při výpadku příjmů.

Je to ovšem memento i pro nás, co když Boleslavský gigant ...

0 0
možnosti
Foto

Už zase věštíte???

1 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
JR

J67a66n 18R90á25ž

19. 10. 2021 19:23

Mimo téma, ale zarazilo mne to.

Zmínil jste USA. Dnes jsem se dočetl, že Biden uvažuje uvolnit dluhovou brzdu a státní dluh USA tak přesáhne 100% HDP. Proboha, copak se může považovat za vůdčí ekonomickou mocnost světa stát, ktery není schopen svou produkcí sám sebe financovat?

2 1
možnosti
JS

Dluh USA přes 100% HDP je již skoro 10 let.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........