Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi je to často správná cesta-vloni jsem se rohodovala, jestli jet na kole takovou vachrlatou zkratkou, něco mi říkalo, že to není dobrý nápad. Zastavila jsem.. a pak jsem tudy přece jen jela. Podklouzlo mi kolo a zlomila jsem si čéšku... tak příště ;-)

1 0
možnosti
PK

Obávám se, že lze řídit cokoliv, kdekoliv a jakkoliv, ale v případě Intuice to je velmi jednoduché, bo svému majiteli praví, že má pravdu, ať ji má, nebo nemá....co by jste chtěl zde řídit..:-):-):-)

1 0
možnosti
PC

Pak to ale není intuice, ale EGO - a to má ke škodě dotyčného od intuice na hony vzdáleno.

3 0
možnosti
Foto

Hitler věřil na intuici a jak dopadnul.

1 0
možnosti
PC

Psychopati mají intuici zcela potlačenou. Kdyby ji potlačenou neměli, nemohli by být psychopaty.

A platí obecně, že všude, kde je přebujelé ego, není místo pro intuici.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........