Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Minule jste mě svým článkem celkem nakrknul, ale dnes jste mě naopak rozesmál. Takovým názorům je totiž možné (a nutné...) se jen smát. Měl byste si sbalit buchty, srp a kladivo, a mazat na vlak směr východ. Jinde vám asi pšenka nepokvete.;-D

0 0
možnosti
BD

Pane Kroupo .

V jste na chlapce ? Každému kvete pšenka podle jeho karmy. Vy si ji pořád ničíte a asi nevíte o čem je řeč.

0 0
možnosti
OD

Jojo, Maria nám vzkázala před nedávnem, že patříme RuSSku a přijdou si pro nás, ale stejně se tu najde rudej Béďa, kterej má při sledování její estrády nutkání k samohaně.

Inu, proti rudému gustu žádný dišputát, že..

3 0
možnosti
BD

Dokonce hoši používáte stejné názvy. Třeba patříme mezi Slovany a já jsem po matce žid.

0 0
možnosti
PK

Máme dosti kvalitních diplomatů v pravém slova smyslu této nanejvýše nejednoduché profese, ale nikoliv na jeho čele...bohužel..

0 0
možnosti
BD

pusťte si originální záznam. Ona má kupodivu pravdu, kterou nechápete.

0 0
možnosti
Foto

Pekarová zareaguje na cokoliv, ale diplomacii u ní nehledejte.

4 3
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........