Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opravdu je celým světem jen Afrika? :-P

(Blog tvrdí: "Tady je video ze zahájení stavby největší atomové elektrárny na světě." Zdroj: https://bedrichdvorak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=791433)

Připomínám, že elektrárna v Dabaa má plánovaný výkon 4800 MW ve 4 reaktorech. Zaporožská elektrárna, o které se teď píše, má výkon necelých 6000 MW v 6 reaktorech. V Korei, Číně a Kanadě jsou atomové elektrárny ještě o něco větší.

---

Pokud je Ukrajina mimo obzor Rusů, proč ji začali speciálně operovat?

Mír je samozřejmě přednější. Chamberlain s Daladierem by s Vámi v Mnichově jistě souhlasili. :-/

2 0
možnosti

Třeba mi něco uniklo. Třeba jsou to staré informace. Ale to na věci nic nemění. Protestujete jen tak aby se protestovalo . OK. souhlasím s Vámi .Napište o vývoji v Africe více !!!

0 0
možnosti

LIdi na prvém místě zajímá cena a dostupnost energie, až na druhém místě je zajímá válka na Ukrajině. J8 netvrdím, že je to správné, jenom to konstatuji.

0 0
možnosti

Dobrý den. Kdo to je "my" ?? Kteří to jsou "my" ? Já se mezi ně určitě nepočítám. Mám starost o přežití a o dožití. Řekl bych, že takových, jako já, je více. Nejsou uhelné brikety. Telefonoval jsem na jediného hlavního dovozce briket z Německa. Letos prý určitě nebudou, Němci si veškerou výrobu nechají pro sebe. Takže co bude v Africe a co udělá Čína je mi ve srovnání s tím, čím budu v zimě topit celkem fuk. A už prý není ani uhlí. Sranda co ?

0 0
možnosti

Dnes karma mj. za realistický pohled na stávající situaci ve světě....R^

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS