Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Já tu blbou náladu nikde nevidím...vše celkem funguje(snad kromě zubařů) markety i silnice přeplněné, horská střediska plná, zájezdy do zahraničí vyprodané...A že je svoboda snad zpochybňovat nemůžete.

0 0
možnosti
IS

Bože to je canc.

0 0
možnosti
Foto

Vaše blbá nálada určitě chronická je.:-)

2 0
možnosti
BD

Vás jsem opravdu nečekal.

0 0
možnosti
MK

Je mi líto, že máte blbou náladu (ve skutečnosti je mi to šumák, byla to jen zdvořilostní floskule). Já mám naopak náladu velmi dobrou.

Je dost sněhu a nikdo nám nezakazuje lyžování. Právě včera jsem si byl zajezdit na nových lyžích. Nikdy jsem se necítil lépe.

4 0
možnosti
MB

Bedřichu, tak tedy odpovídám. Držím stále byt 3+1 a v důchodu žiji na chalupě. Žádnou blbou náladou netrpím.Naopak, jsem uspokojen. Žiji, z toho dříve vytvořeného. Usmívám se pojmům- Stále má být nějaká revoluce Proč a k čemu?

Samozřejmě sleduji dění. Směšnost soudruha Bureše, jak si zajistit beztrestnost. Genialitu Tomia,jak čerpá ze studny. Pramen nespokojenosti nevyschne nikdy! Souhlas, doba je těžká. Žít se dá, bez dluhů. Benzinu je dost a cena klesá. Podobně s plynem,mám kotel. Při nedostatku másla a drahoty potravin - žena upekla cukroví. Jako každý rok 20 kg. Rozdává to dcerám a známým. Faktem je, inflace je vysoká. Příčin je kopec. I vlivem předcházející vlády, trumfla komunisty. Rozdala prachy za nic, dle potřeb.Klasika, nepodpořené reálným dílem, produktivitou práce .

Máte pravdu, je to hrozné. Už i ten Nurofen je k dispozici v lékárnách ...:-)

..

6 0
možnosti
JL

...Co jineho je dnes akciovy trh, bursovni system a cenova tvorba cehokoliv, bez jakekoliv spolecenske kontroly..... Toto je vase uvaha rovnajici se kontrolou hospodarstvi statem. Uzasne??!!

Uzasne prakticke. Uz jsme to zde meli 40 let a nepracovalo to. Slo to od desiti k peti az to prestalo jit uplne, pane Bedrichu Dvoraku. Toho jste si nevsiml???

Snazim se vas pochopit, kdy zacnete psat neco rozumneho a hlavne neco, kdy prestanete michat tolik tematu do jednoho clanku.

Tato veta je jen politovanim nad vasi snahou rici neco uzitecneho. Mohu jen potvrdit, ze se vam to nedari.

1 0
možnosti
BD

Dnes je tu sbírka super spokojených lidí. To je velmi zvláštní. Kde vůbec žijí a jak ?

2 1
možnosti
PC

To poněkud hazardujete se slovem sbírka. Vám přijde zvláštní, když jsou lidi super spokojení? Není to poněkud zvláštní?

2 0
možnosti
Foto

Já blbou náladu nemán.

3 0
možnosti
JZ

J74a39n 91Z25i31e58g80l53e92r

21. 12. 2022 14:11

Podle průzkumů veřejného mínění patří Rusové k nejvíce neoblíbeným národům mezi Čechy.

5 1
možnosti
JN

J78o18s33e81f 97N92i97k56l

21. 12. 2022 14:45

Jistě, to je potřeba neustále lidem vtloukat do hlavy...po třiceti letech znovu a znovu...protože pořád na to polovina Čechů neslyší..:-P

3 4
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........