Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

8-oA to všechno myslíte vážně?

5 1
možnosti
ZZ

V každém případě to neustálé válčení nepřinese nic dobrého celé EU.

;-(

0 0
možnosti
MJ

"Všichni již potřebují mír. Jakýkoliv." Jinými slovy: raději žít v otroctví, než bojovat. Typický názor přesvědčeného lokaje...

16 4
možnosti
MB

To jsou jen dvě varianty? Mír a otroctví?

2 1
možnosti
MB

Už na Východě- samotní generálové Wehrmachtu sdělili, že přece tak se válka nevede. Je hrozná, nicméně genocida civilistů tam vůbec nepatří. Ale patří, pravil gangster z Kremlu. Ten terorismus je prostě neuvěřitelný ... :-)

4 0
možnosti
JP

Tomu říkám hloupost schovaná za rádoby vědu.

13 2
možnosti
Foto

J85i31ř12í 62K37i23n80d50l

31. 12. 2022 14:05

Pane Procházko, co chcete pomocný dělník, lopatěnko a jako komunistický kádr ředitel velkého podniku. Proto to s komunismem tak dopadlo. Jak se tady ukazuje jediné vzdělání Marxismu-Leninismus.

5 1
možnosti
Foto

Ja budu požívat až večer.

7 0
možnosti
Foto

Trefa! Musí být líp! To si jistě říká i JUDr. Jiří Vyvadil nebo Putin. To říkají jistě i Ukrajinci doma i ti váleční uprchlíci. Ovšem líp pro Putina není totéž, co pro mne nebo ukrajinské děti odvlečené v Adolfově stylu.

12 0
možnosti
JR

J64a89n 90R29á66ž

31. 12. 2022 12:48

Čtenář musí v článku hledat cestu, aby se v něm vyznal. Ale přesto jsem dal karmu, neb jsem tam našel dost myšlenek, se kterými souznim.

Pohodový příští rok!

8 6
možnosti
Foto

Článek mi připadá jako hodně zmatený. Každopádně jsem nepochopil, co jím chtěl autor sdělit. :-/

7 0
možnosti
Foto

Mně z toho vychází, že by se měla Ukrajina vzdát.:-/

9 1
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........