Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IS

Tenhle týpek mě baví. Neumdlévejte, chasníku. :-)

1 0
možnosti
JK

Jsem pro, aby se už konečně nic zásadního nedělo a Putin už byl v prachu dějin. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Mohl byste, prosím, objasnit, kdo jsou ti dnešní rusobijci. Ptám se proto, že jsem se zřejmě dodnes s žádným nesetkal. Jsou-li tak vzácní, pak těch Vámi zmíněných 90% dá podle Vás jaký počet? Je jich více, než třeba lidí nakažených dýmějovým morem?

0 0
možnosti
BD

Oni ti rusofobové opravdu neexistují. Oni si jen tak na to hrají a vůbec nic nechápou.

0 0
možnosti
PV

P70a27v98e49l 91V39é92b72r

12. 1. 2023 11:05

Z Německa též vzešlo mnoho myslitelů a velkých postav. Mezi jinými též Heydrich, Goebbels a podobně (Hitler ne, ten byl z Rakouska...). Když došlo, podobně jako dnes, na lámání chleba, lidé nehledali pravdu v nacistickém Německu a nesnažili se je obhájit pomocí Goetha a nehledali skulinku, jak je omluvit, ale prostě a správně Německo nenáviděli.

Stejně, jako dnes, byl čas boje a nenávisti. Omluvy mohou přijít po skončení bojů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........