Bedřich Dvořák

Volby by vyhrálo ANO, do Sněmovny by zamířili i piráti

17. 03. 2017 21:05:19
Velmi mne potěšil fakt,že Piráti se mohou dostat do parlamentu.Osobně jsem s mnoha lidmi mluvil .Ačkoliv se nemusí mnoha lidem líbit nějaké módní kreace některých free členů,tak jsou mi sympatičtí. A to je mi 70 roků.

Tato poměrně neznámá strana pracuje na svém programu již mnoho let.Na rozdíl od ostatních stran jsem nezaznamenal ani jeden demagogický přízpěvek či názor na cokoliv. Je to prakticky jediná strana,která pracuje s dlouhodobou perspektivou a mezinárodní spoluprací. I jejich způsob komunikace je velmi zajímavavý a inspirativní. Samozřejmě pracují s internetem a na jejích stránkách lze najít vše.

https://www.pirati.cz/portal?redirect=1

Jako jediní navrhují i zavedení minimálního zaručeného nepodmíněného příjmu. A na rozdíl od většiny ekonomů v Česku to dokáží objasnit a vyargumentovat.

Dokonale mají vypracovaný systém vzájemné komunikace i komunikace se zahraničím.

Bylo by velmi dobré,kdyby se do parlamentu dostali. Ostatně snad konečně nastane menší revoluce a současné nesmyslné šarvátky se překlopí do myšlenek.

Osobně je budu volit zcela určitě. Nebudu se muset stydět za tuto stranu a lidi,kteří v ní pracují. Ostatní strany jsou na tom mnohem hůře.

A potom bude líp !

Autor: Bedřich Dvořák | karma: 19.61 | přečteno: 745 ×
Poslední články autora