- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jede kamion z EU či do EU,tak to má jistě nějaký smysl. Je to mezinárodní dělba práce,která by se měla podporovat. Na vniřních komunikacích v EU by nemělo být smyslem vyhánět kamiony z dálnic a platit jakési daně. Sice se to hezky zdůvodňuje převážně politicky,ale každé zdražení dopravy stejně zaplatí zákazníci a stát dostane svoji DPH.
Má to nějaký ekonomický smysl ?
Nyní se zvyšuje tlak i na poplatky u soukromých aut a řeší se znovu zdanění starších aut pro údajnou podporu výrobců a dovozců.
Každý stát blbne nekoordinovaně a jde jen o vytahování dalších peněz od občanů.
Navíc u nás jde většina výrobků pro automobilový průmysl na export a tak se DPH obvykle nejen neplatí,ale dá se tam schovat i mnoho větších či menších podvodů.
Proč se stát nevrátí k daním, jaké tu byly před rokem 1989 ,což je daň z obratu a doplnit to daněmi na místní úrovni,jako to mají například v USA ?
Jsem plně přesvědčen,že danit se má ve městech tzv. z hlavy a celý systém odpadového hospodářství a hospodaření vodou musí být kontroláno každou obcí. I spalovny či kompostárny by měly být pod správou měst a obcí,jako to je například v Kanadě.
Znám situaci v Torontu a tam jim to funguje dokonale.
Pořád vymýšlíme vymyšlené a hledáme finty jak z toho něco ukrást. V lepším případě pro společnost.
Netrvá to vše již moc dlouho ? A to naše přerozdělování není jen živnou půdou pro korupci na všech úrovních ?
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |