Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Svatbu jako předvolební gesto dělají přeci všichni? Nějak se mi nevybavuje kdo jsou ti všichni, asi by to chtělo pár příkladů o rozdávání aspoň volebních letáku na vlastní svatbě, jinak je to čirá demagogie.

Nebrečte nám tady nad špatnou EU a volte někoho, kdo jim jasně řekne, že EU se zvrhlo v úřednický diktát a buď se systém zásadně překope v unii suverénních států, nebo bude další exit. Tohle ale Babiš nechce, protože by přišel o megadotace, které neuvěřitelně křiví podnikatelské prostředí nejen v zemědělství a potravinářství. A díky svazku Babiše, jako největšího dodavatele a nadnárodních řetězců, tady mám to co kritizujete. ANO jakoby opatrně kritizuje EU, ale Jourová nás (taky opatrně) peskuje za málo uprchlíků, přesně dle Junkrova zadání. A co Babiš na to, no nic, chystá se pokorně zaplatit, není to přece z jeho, ale z našeho.

Takže hledání třídního nepřítele vně našich hranic, je stará komoušská metoda, jak odvrátit pozornost od svých čachrů.

Jestli si Babiš z ČR udělá svoje hnízdo, tak nám pámbu pomáhej, zapomeňte na vyšší příjmy a už vůbec nemyslete na levnější potraviny. Přece si nemyslíte, že kuli breptání námezdních dělníků a nepotřebných důchodců přijde o své zisky, firma je firma a zisk je zisk. Jo ti nepoddajní podnikatelé už se řeší a vymýcení těch kulaků, zlodějů a podvodníků je jen otázkou času.

A k jeho knize, víte, co se zdá, to je sen a s realitou to nemá co dělat, to nám Babiš vysvětlí hled po volbách.

1 0
možnosti
BD

Vážený pane Kučero

Vaše úvahy nejsou ničím podložené. Babiš je dobře zapsaný v USA a tímto směrem problém nebude. Možná,že je to i dobrý směr.

0 0
možnosti
JK

Co znamená být dobře zapsán, znovu používáte demagogii. Já jsem také dobře zapsán v USA a v dalších zemích, protože jsem nikde nic nevyvedl a není důvod být tam zapsán jinak. Proč zmiňujete zrovna USA když o tomto státě jsem se vůbec nezmínil?

Požádal jsem vás o podložení vašeho konkrétního tvrzení a místo toho mě nekonkrétně osočíte z nepodložených úvah. Babiš je mezi největšími příjemci dotací z EU v celé Evropě, je největším tuzemským dodavatelem do řetězců, ANO se staví odmítavě k politice EU a Jourová nás peskuje za málo uprchlíků, to jsou fakta snadno ověřitelná. Že Babiš sní o státofirmě, chce osekat parlament, zrušit senát a předělat jednací řád, protože sněmovna je "žvanírna" a že označuje veřejně podnikatele jako zloděje a podvodníky je taky fakt.

Vaši poznámku beru jako "úkrok stranou", což je trik používaný v argumentační nouzi. Dle epistemologické teorie odporující tradiční teorii solipsismu, díky tomuto myšlenkovému manévru se můžete na chvíli ocitnout ve světě vulgárního materialismu, a tak svou teorii potvrdit jako platnou. Přitom logický závěr potom zní: „Víme vše: nevíme nic.“ ;-)

P.S.: Závěr vypůjčen od JdC.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........