Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V12á79c56l66a17v 95C34a36p41o32u69š60e45k 2758551639309

A co udělali s těmi, kteří odmítli spáchat sebevraždu?

+1/0
9.8.2017 23:34

B23e31d55ř18i73c19h 74D11v71o59ř45á34k 2112628106314

Pane Capoušku

Co vás nutí psát takové pitomosti ? Vy by jste šel bojovat na Ukrajinu ? Já určitě ne.

0/0
10.8.2017 9:08

J66i38ř24í 14K20i29n44d93l 2168227573197

Těch vojáků bylo 500 a není to nic divného. Jedná se odborně o posttraumatickým syndrom, který postihuje vojáky, kteří se zúčastní bojů. Postihovalo to za druhé světové války vojáky spojenců, vojáky sovětské armády, nacistické armády a americké vojáky ve válce ve Vietnamu. Panu Dvořákovi se hodí vše k jeho zášti k USA a rády si vymýšlí fantasmagorie.

+4/0
9.8.2017 21:30

B69e92d81ř39i39c42h 70D19v90o92ř91á15k 2542938566594

Vážený pane Kindle.

Je hezké že mne nějak studujete,ale musím vás ubezpečit,že proti lidem v USA opravdu nic nemám. Nikdy bych jim nenadával,jako se tady nadává Rusům či Muslimům. Že jim dočasně vládnou nemocní lidé,je jejich osud při zániku jednoho společenského zřízení. Nemají šanci k rychlé změně. Stejně jako my jsme měli určitý osud při zániku podivného socialismu. Nelíbí se mi oficiální politika USA a vím proč. Nelíbí se to ani občanům USA. Mám tam kamarády a vím, co je veřejné mínění.

+1/0
9.8.2017 21:40

J10i34ř77í 31K48i93n16d61l 2508527103777

Co se vám nelíbí na politice USA? Mně se nelíbila jenom vláda Obamy. Protože za něj přestalo USA plnil roli, kterou vždy plnilo.

0/0
10.8.2017 9:33

B37e49d94ř25i10c14h 18D88v30o16ř90á40k 2532188376734

Já v USA nikdy nežil. Vůči vládě Obamy měli moji známí výhrady a nazývali to komunismem. Byli nadšení volbou Trumpa. I já jsem očekával pozitivní změny. Zatím je nevidím i když Trump jistě hraje velkou hru.

0/0
15.8.2017 10:53
Foto

F33r68a20n62t68i44š68e37k 89P19r24o62k40o40p 2852384648434

A údaje o mrtvých ruských veteránech? Aha, zapomněl jsem, Rusy netřeba takovými prkotinami obtěžovat, takže tyto údaje jsou tajné, Inu, podle autora demokracie jako vyšitá.

+1/0
9.8.2017 21:05

K69a95r77e90l 10Š46r15e36j53b19r 3933343237200

Spíš kam ji dostal Putin, autore.

+4/0
9.8.2017 19:04

B30e82d91ř40i89c41h 43D68v21o15ř16á85k 2512768586434

Putin je podle Vás jistě neuvěřitelně schopný člověk. Já si to nemyslím a Rusko nepadne s odchodem Putina.Ale tady jde jistě o něco úplně jiného.Máte jednoduché myšlení a řešení - bohužel.

0/−1
10.8.2017 9:10

L76a36d96i82s22l59a81v 33J32í15l36e24k 9342749132761

Kdyby Rusové chtěli to ukončit, pak to je snadné. Nevidím, jak například my bychom v tom mohli něco udělat.

+4/0
9.8.2017 17:03

J97o93s79e47f 98R95z96y31m74a57n 1892704155570

Spousty demagogie a lží, pane Dvořáku.

.

"Zatím nikdo konečné řešení nezná, protože ho asi nikdo nechce."

Jak jste na to přišel ?

Řešení je jednoduché - Ruští agresoři ven do své země. Na Ukrajině nemají co pohledávat.

.

"Myslím si, že by mezinárodní tlak byl schopen vše ukončit během několika měsíců. "

S tím souhlasím. Ovšem sankce vůči Rusku měly být daleko tvrdší a Západ měl ukrajinské armádě poskytovat všechny potřebné zbraně. Agresorům by se jejich dobrodružství přejedlo.

+10/−2
9.8.2017 16:36

B68e55d91ř76i82c96h 50D10v60o47ř58á69k 2352628266184

Vážený pane Rzyman.

Asi jste si nevšiml o čem jsem psal. Co by jste si představoval za tvrdé sankce vůči Rusku ? Zbraní mají na Ukrajině pořád dost. Sklady Varšavské smlouvy jsou pořád plné. Ale jde o decimování Ukrajinců. Ve videu je ledacos popsáno.

Co jsem napsal za demagogie a lži ? Vy ani již nevíte co píšete. Bohužel ti vojáci jsou na tom ještě hůře než Vy.

+2/−3
9.8.2017 20:15

J93o18s38e18f 90R70z39y58m47a78n 1152324355310

Právě že jsem si všiml, o čem jste psal.

Naříkáte nad ubohou Ukrajinou, ale ani slůvkem nezmíníte fakt, že za ten marasmus, tisíce mrtvých, obrovské škody všeho druhu může Putinova kremelská klaka. Místo toho vzpomínáte kde koho, kdo údajně za to může - my, USA.

Mohl byste mi vysvětlit, proč tak věrně sloužíte ruským zájmům ? Oni vám něco slíbili ?

+1/−1
10.8.2017 8:51

B87e75d74ř63i58c44h 47D51v76o61ř75á46k 2552308766724

Vážený pane Rzyman.

Jste zvláštní člověk a podezíráte lidi z nesmyslných pohnutek. Nečetl jsem bohužel žádný z Vašich článků. Musíte mne nasměrovat.

Vidím jen jednu skutečnost. Svět se mění a hegemonie "západu" končí. USA již nemůže být vůdčím státem na světě. Není k tomu žádný důvod. Rusko neobdivuji,ale dělá dobrou politiku. My se tady motáme jako vítr v bedně.

+1/−1
10.8.2017 9:14

J42o80s22e79f 48R61z62y23m86a39n 1962534965770

Rusko dělá dobrou politiku ?8-o?

Tím že krade sousedům území, vraždí jejich obyvatele a rozvrací jejich ekonomiku ? Že pošlapává mezinárodní úmluvy i své deklarované závazky , že vytváří tím obrovské mezinárodní napětí a spouští tím horečnaté zbrojení na obou stranách?8-o? To je ta dobrá politika ?;-D ;-D;-O !?

0/0
10.8.2017 9:23

B74e24d77ř72i70c83h 16D76v28o77ř65á26k 2552628706454

Vaše jméno jsem našel jen v souvislosti s nějakým sociálním ústavem. Nevím,zda to jste Vy. Pokud žijete v USA, tak jistě máte dobré informace.Já je nemám. Bohužel ani o Rusku a ani o Ukrajině. Ruku do ohně dát za nikoho nemohu.

0/0
15.8.2017 10:57

P50e61t84r 14B97u91r51i85a69n 4341626874338

Myslím si, že když je vojensky napadena země, není třeba amerických poradců k tomu, aby se přišlo na to, že je třeba se bránit.

+5/−1
9.8.2017 16:25

P60a89v49e73l 12K46u96l73i84č45k70a 3957249120565

Ano, když je zřejmý vnější "nepřítel", nemusí se řešit, kdo jsou oni a kdo jsme my. Je to obvykle zcela jasné.

Ale v případě Občanské války je to vždycky průšvih. Každá frakce má své vnější podporovatele, každá se prezentuje jako legitimní zástupce "svých" lidí na "svém" území, každá se zaklíná bojem za svobodu, sebeurčením, demokracií ... a neštítí se navzájem vůbec ničeho...

A na Ukrajině je občanská válka s celou svou složitostí, a proto je to takový průšvih ..

+6/−7
9.8.2017 16:35

J63o91s98e90f 77R45z76y22m49a98n 1842324375180

Na Ukrajině není občanská válka, to se mýlíte spolu se všemi ruskými fandy.

+7/−2
9.8.2017 16:38

J47o18s95e81f 26R38z37y90m23a18n 1642964605140

Pane Jiroudku, jako správný ruský fanda jste se musel ozvat, to chápu. Ale mýlíte se.

Celý svět kromě vás pár pomatenců ví, že na Ukrajině není občanská válka.

+3/−2
9.8.2017 17:04

J90i88ř89í 94J45i86r92o70u42d83e51k 8566489504504

;-DDejte si to ještě jednou, vč. Vašich genial. závěrů o mé osobě:-P

+2/−4
9.8.2017 17:11

J87o79s19e87f 35R75z49y87m79a84n 1742644505830

;-D;-D;-D;-D Pane Jiroudku, na Ukrajině není občanská válka!!R^

Chápete ?;-D;-D;-D.

Jestli máte o tom pochybnosti, zeptejte se Ukrajinců 8-o8-oR^

+2/−2
9.8.2017 17:16

V43á93c27l41a85v 32C58a13p49o45u43š46e15k 2338531359769

Kterých, těch z východu nebo ze západu?

0/0
9.8.2017 23:39

B87e86d12ř43i98c75h 71D83v64o12ř19á15k 2302798466194

Přiznat se k sympatiím k Rusku je dnes již odvaha. Až tam jsme se dostali ve své hlouposti. Magoři trpící rusofobií jsou určení k léčení, protože jejich likvidace je nehumánní.

+1/−3
9.8.2017 21:30

J37o48s66e20f 69R25z90y46m48a43n 1742504305520

Ano, přiznat se k sympatiím k nebezpečným ruským agresorům je odvaha. A slabomyslnost.

+1/0
9.8.2017 23:20

B94e62d12ř96i87c61h 16D83v66o32ř42á76k 2832238536824

To nemohu rozumně komentovat. To je již za hranou hlouposti.

0/0
15.8.2017 11:05

P68e97t34r 19B65u66r43i64a60n 4951496634988

Jsou zde blogy o Rusku, jejich lidech, zvycích, naturelu....myslím si, že přiznat se k sympatiím k Rusku není zas až taková odvaha. Ale tvrdit, že agrese, vraždění, válka a okupace je normální, tak to ano. To už chce opravdu mít hroší kůži větší svého IQ.

+1/0
10.8.2017 2:07

J34i35ř50í 41J68i49r16o18u42d28e39k 8356699254334

Nemýlí se a to ani náhodou. Její zárodky započaly již o tzv. oranžádě a následně gradovali jak z důvodů vnitřních, tak i vnějších. Že se začaly UK ,,elity" mydlit o své zájmy a teritoria, plus zájmy kde koho(!) I Z VNĚJŠKU(!), a nikoli jednostranné(!), to se ovšem nehodí ani ,,naznačit" žeRv

+1/−7
9.8.2017 17:09

P43e85t12r 47B62u78r45i49a40n 4631856604968

Tak znova: vnitropolitická situace, ať se někomu líbí, nebo ne, nedává žádné právo nikomu zabrat si pro sebe nějaké město!

Pokud by např. nějaká strana na podzim vyhrála volby podvodem, nemůžou si plzeňáci v reakci na to vyhlásit Plzeň za svůj svrchovaný stát. To jako sorry, ale ne.

+4/0
9.8.2017 17:15

J51i10ř47í 96J17i58r41o80u11d17e43k 8176459504504

Není to až tak jednoduché. Leckdo zapomíná, čí, kde a proč byly jaké zájmy. A to jak místních ,,elit", tak i zahraniční, a to nikoli jednostranné!Např. Němci neuzavřeli s RF pro nic za nic dohody a nerealizovaly např. NORDSTREEM a to i druhou větev! Ale i Ukr. se vrátila po špatných zkušenostech s jader. palivem z US fi zpět k Rossatomu. Atd. Ani se raději příliš neprezentuje, že Ukr. patří mezi DESET největších vývozců zbraní ve světě. Za to, co se na Ukr. děje byly, a stále jsou vinni především její ,,vůdci"! A i těm současným stav vyhovuje nejvíce.. Drží je totiž u jejich korytRv

+3/−3
9.8.2017 17:40

J68o97s49e50f 42R10z78y58m58a85n 1842634835930

Nevěřte naivně pane Jiroudku ruskému mainstreamu ;-D;-D;-D

+2/0
9.8.2017 17:44

J86i54ř17í 51J64i17r93o30u32d76e38k 8446319354514

Ten si čtěte Vy, atˇ máte kde čerpat:-P Mně totiž nezajímá. Toliko fakta a VŠECHNY(!) souvislosti, nikoli mediál. masáže od kohokoli!

+1/−4
9.8.2017 17:49

J93o12s22e38f 75R51z90y23m52a60n 1282914515600

Vy a fakta ? ;-D;-D;-DR^

+2/−2
9.8.2017 17:59

J22i52ř73í 47J93i55r98o90u52d37e56k 8296459314214

Já ano. Jak Vy, o tom si dovolím pochybovat. A velice!

+1/−3
9.8.2017 18:19

P15e20t73r 36B63u55r73i55a86n 4421126724128

Čí, jaké a kde byly zájmy je opravdu naprosto pitomá výmluva pro napadení země cizí armádou. Takto se naposledy argumentovalo 22.srpna 1968. Jste skutečně i v době informačního luxusu, který vám poskytuje internet, ochoten takto pitomě se prezentovat před ostatními?

0/0
10.8.2017 1:48

B56e33d71ř65i42c18h 78D12v89o49ř74á36k 2592518746644

Válka je byla hrozná vždy. Umřít neni problém. Problémem je přežít.Kdo fandí Rusku,tak jistě ví proč. Když chce pan Rzyman,aby z Ruska byla spálená země,tak je magor. Já ve válce samozřejmě nebyl, ale můj táta byl. A ty hrůzy se mu projevily až více než 50 let po válce. Kdo neviděl,nepochopí.

+2/−2
9.8.2017 21:28

P18e40t29r 79B17u41r85i90a37n 4941866654658

Na Ukrajině žádná občanská válka není. Doněckým a Luhanským nepatří žádné území a žádné právo na sebeurčení, jednoduše proto, že žádný Doněcký a Luhanský národ neexistuje a nikdy neexistoval. Neexistuje jejich národní výlučnost, historie, historické území, ani doněcčina či luhanština jako jazyk. Existují pouze ukrajinští občané s ruskými kořeny, ruskými vojáky za zadkem a ruským jazykem, který pro hlupáky vydávají za svůj národnostní rys.

Každá ústava jen trochu civilizovanějšího státu má ve své preambuli nedělitelnost svrchovaného území. Tedy ti kolaboranti s agresorem na východě Ukrajiny se dopouštějí vlastizrady.

Pokud by třebas obyvatelé s polskými kořeny v Ostravě obsadili se samopaly vládní úřady, zabarikádovali město, prohlásili ho svým novým územím a na ochranu si pozvalo polské ozbrojence, očekával bych, že tam naše armáda vlítne a rozkope jim držky. K tomu ji máme, proto si ji platíme. Co byste očekával vy? Že jim tam pošlem štrůdl od babičky?

+8/0
9.8.2017 16:51

V44á30c53l51a67v 79R71ů23ž21e66k 3296307656448

R^R^R^

+2/0
9.8.2017 18:48
Foto

J47a75r22o80s18l47a56v 22K31o64n69á70š 4416436696553

R^R^R^

+2/0
9.8.2017 19:24

B51e23d69ř55i28c31h 83D91v70o12ř51á96k 2732108596514

Jestli budou obyvatelé Ostravska mít zájem být autonomním státem v Polsku,tak by to nemělo nikomu vadit,když si to v referendu odsouhlasí. Proč by nemohla být určitá autonomie v rámci konfederace Ukrajiny ? Krym byl také autonomní stát. Budoucnost bude fungovat přesně takto. Jestli se Morava připojí k Rakousku a nebo část Rakouska k Moravě je také možné. Je již rok 2017 a svět se dost zásadně mění.Hranice jsou snad již zbytečné.

Tak to bylo i v minulosti a fungovalo jim to v tehdejších podmínkách.V

+3/−1
9.8.2017 20:22

B95e47d25ř25i24c77h 28D18v29o23ř65á82k 2802358466114

Žádné území nepatří přeci nikomu. To si jen namlouváme. Na Východě Ukrajiny se jen brání se zbraní v ruce. Nic jiného neměli na výběr. A zcela jistě zvítězí a stanou se zárodkem nové Ukrajiny. Ten nápad s Novoruskem nebyla taková hloupost, jak se to tady prezentuje. Červík byl takticky vypuštěn a vrtá v hlavách všech Ukrajinců. A nejen v jejich hlavách.V

+1/−2
9.8.2017 21:34

P67e69t52r 58B73u46r23i63a82n 4511776664508

Tak tu odpověď vezmu za obě ty srdíčka:

Ukrajinu nelze dělit v rámci konfederace z toho prostého důvodu, že žádnou konfederací není. Zkuste si v cukrárně ukousnout ze zákusku u cizího stolu s tím, že jste taky host cukrárny, a dostanete přes držku.

Území ne, že nepatří nikomu, ale patří mnoha lidem a to za přesně daných podmínek. Právě jste řekl, že kdokoliv může kdykoliv přijít jakkoliv do vašeho bytu a vzít si cokoliv. Věřím, že zrovna lidé vašeho typu jsou akurátní na svůj majetek. Ale rozdávat z cizího, to by vám šlo.

Jestli obyvatelé Ostravska budou mít zájem zabrat si Ostravu, tak to by sakra narazili, protože to město jim nepatří. To, že tam bydlí jim nezakládá právo majetku. Ve skutečnosti jim nepatří ani klika od vrátnice. To město, totiž patří mně, vám, sousedovi, budějičákům, pražákům a všem nám, kteří tvoří tento stát, kteří ho prací sekundárně vybudovali. Tolik právní formulace. Tolik zákon, toliko Ústava ČR. Ale pokud tady chcete plkat teze z časopisu Strážní věž, tak klidně, já to přežiju.

0/0
10.8.2017 2:04

B82e21d71ř23i72c32h 26D28v55o76ř32á14k 2502418626474

Jestliže studujete časopis Strážní věž,tak to máte jistě nějaký důvod. Já nemám. Žádné území kdekoliv není od pradávna v majetku nikoho. I náš právní systém je chybný.Máte sice jako vlastní pozemek,ale kam to až vede ? Čí je pozemek 100 m pod vámi ? Nikoho ?

Když zaváděli kdekoliv konfederaci,tak snad k tomu měli vážný důvod. Třeba ve Švýcarsku a třeba i v USA. I takové Německo má federální uspořádání spolkových zemí. Co by se stalo,kdyby se dnes Ostravsko odtrhlo do Česka ? NIC !

0/0
15.8.2017 11:04

B13e65d34ř10i82c36h 30D50v84o15ř82á83k 2412738456214

Vážený pane Prokope !

Dělat si srandu z války je určitá nemoc. Musíte se léčit. Samozřejmě trpí všichni vojáci na celém světě a určitě i stejně. Stejně v Rusku po Afgánské či Čečenské válce to vypadalo a vypadá stejně. V USA po Vietnamské válce to dodnes neskočilo. Mluvíte nesmysly a kdyby jste tam byl,tak se z toho jen tak nedostanete také.

+2/0
9.8.2017 21:23

B77e35d17ř51i51c20h 57D19v27o55ř89á46k 2482188426824

Jak by jste se asi bránil třeba u nás ? Nijak,stejně jako v roce 1968. Je již jiná doba a jen blázni by šli hlídat hranice.

0/0
9.8.2017 21:24



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.